Gjest Gjest Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Postet denne i sjekketråden, men fant ut at det kanskje ikke helt passet inn, så da legger jeg den inn her Har et kort spørsmål angående hvorviddt jenta liker meg eller ikke... Vi er begge 17 og går på vgs, ser henne ikke i andre sammenhenger enn skole, men hvis vi ser hverandre i gangen smiler vi hele tiden til hverandre, vi har også iblant lange blikk samtidig som vi smiler som kan vare opptill 5-6 sekunder , selv om hun er i en annen vennegruppe så er jeg også god venn med mange av guttene der så vi prater ganske ofte også med jenta selv om samtalene egentlig er ganske tomme... Prøver også å "ta på hu" når jeg kan og det faller meg helt naturlig inn å legge hånda på skuldrene, armen eller ryggen hennes iblant mens vi prater. På msn er hun som på skolen, hyggelig og blid, spammer glade smiletegn mens vi prater osv... Men her er problemet, selv om hun er tilsynelatende blid og hyggelig er det ALLTID jeg som tar kontakt,, der er aldri slik at hun kommer bort til meg og prater... Samme på msn.. Hun er foresten heller ikke "hyggelig" mot andre gutter, men heller venneaktig/tullete... så langt jeg vet.. hun er ikke en typisk "allegutter vil ha jente" brunkrem blondine... men helt vanlig Men jeg syntes hun er veldig pen og har orntli personlighet åh,Blir helt ør når hun smiler til meg Uff, blir så forvirra, liker hun meg eller ikke? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Gå og spør Prøv å finne på noe, du kan jo begynne med en litt større gjeng tar en tur på kino. Evt vokse litt opp og spørre om dere to skal finne på noe. Begynn offentlig (litt mindre skummelt for henne) og hvis det går bra kan du sakte men sikkert bevege dere inn i senga di Siste var vel litt voldsomt, men jo. SPØR! Vi kan da ikke vite hva hun vil.. Blikk kan bety masse forskjellig. Vi at du er interesert før hu mister evt interesse.. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Du kan følge bIsKoPs råd hvis du har lyst til å jage henne vekk.. Jeg kan med 98% sikkerhet si at hvis du åpner deg sånn og spør henne hva henne føler, samtidig som du erklærer dine følelser, kommer hun til å avslå deg. Usikkerhet er den egenskapen som er minst tiltrekkende for ei jente, og handlingen av å spørre henne på den måten OSER av usikkerhet. Samtidig vil hun føle et press for å gi deg et svar med en gang, og hvis hun er litt usikker (som alle er i begynnelsen) vil hun velge sikre veien ut, og det er å plassere deg godt i vennesonen. VIS henne interessen din, og vis at du har ballene til å dra dette videre. Fortsett med flørting, kroppskontakt, øyekontakt, osv. Ta hu med på div aktiviteter du har med vennegjengen din. VIS initiativ! Samtidig er det heller ikke krise om du unngår å kontakte henne hele tiden. F.eks. har et opphold på noen dager, for å se om hun ender opp med å ta kontakt. Det kan hende at hun aldri tar kontakt fordi du alltid tar kontakt før hun rekker det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Smurstafa: Du er en vis mann. Denne skal jeg ta i bruk selv! Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Minor update: jeg og jenta satt og prata sammen sånn halveis utafor gruppa igår.. Fy faen så sløvt det var extremt lite prating, gjerne jeg som tok initiativet... -Kan neppe være med en jente som prater så godt med andre men ikke meg, skal prøve å glemme hu, i det minste for en stund. Hvis hun virkelig liker meg kommer hun nok til å ta initiativ Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bra innstilling. Og du har helt rett. Hun vil ta kontakt hvis hun er virkelig intressert. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Her oser det erfaring av Smurstafa Endret 3. september 2009 av Eldox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå