Gå til innhold

slitsom jobb og store muligheter, flytte no eller seinere?

Solefald

Anbefalte innlegg

heisann!

eg er 23år, jobber som noke ala daglig leder, og har ca 30 personer under meg.

Planen og avtalt med min sjef var å prøve, og så jobber eg til sommer neste år.

En kan vel trygt sei at eg ikkje er verdens mest strukturerte person. Eg er litt vimsette, distre, og mister litt for fort oversikten. Så kan vel sei at eg har fått eitpar små skyllebøtter iløpet av dei 8 vekene eg har hatt jobben.

Eg er ansvarlig for bemanning, lønning, fakturering, vaktlister, div drift, og personell.

Det eg skal om eit år er å begynne på musikk konservatorium. enten i bergen, kristiansand eller utlandet. Problemet her eg bur så er det ingen mannlige sangere, kun ei som er sopran. Som eg er hos no 2 ganger i veka. Å synge er jo min store drøm, og det er her eg har potensiale til å bli skikkelig flink ifølge dei eg har sunget med. Musikk er min lidenskap.

så kjem problemet:

Jobben tar MASSE fritid, eg har fastlønn. Og når eg ikkje har nok folk til å ta oppdrag så må eg gjere det sjølv, og så må eg gjere kontor arbeid etterpå. forrige veke hadde eg bla 2 16timers dager. Veka før det hadde eg 3 15timers dager ++.

Eg må avogtil avlyse øvinger, umulig å planlegge noke morro egentlig. Får ikkje tid til å trene, fordi det alltid er noke som skjer. Eg får telefoner til alle tider av døgnet. Jobben blir alltid prioritet en. Det er ikkje noke valg. blir stressa av heile greia.

eg har kun sunget i litt over 1år, med pop og rock. Og eg trenger nokre mnd med litt intensiv klassisk musikk øving før opptaksprøver i Februar.

Så eg har tenkt litt tanken å flytte til Bergen eller kristiansand, og få sangtimer på konservatorium med studenter evt andre sanglærere visst det er muligheter.

Dumt visst eg ikkje kjem inn i år, så må eg vente enda eit år :/

Noken som har kommentarer eller forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...