Myst Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jess!! Nå er den endelig på vei! Ordrestatusen min sa "Sendt" i dag! Ooooo, kan nesten ikke vente! Alle som gleder seg over sin nye PS3, bli med her! Edit: Smiley funker visst ikke i emnefeltet... Endret 1. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 OMG:D jeg har ikke fått noe beskjed enda. Hvordan sjekker jeg ordrestatusen? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Hvor har du bestilt da? Er bare å logge deg inn, trykke på "Dine odrer" og "Se detaljer". For Lefdal da. Mulig det er annerledes på de andre. Edit: Duste Lefdal. Sporingsnummeret funker ikke! *klage med en gang* Endret 1. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 WhoOo! blitt sendt fra elkjøp:D ,men ingen sporingsnummer her heller:( jaja vi får no den til helgen Myst Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Konge! Helga, tja... Hvis Posten er kjapp, får vi den nok enten på torsdag eller fredag. Nå er det bare å kline i vei med innkjøp av spill og ekstrautstyr. Håper Gamestop har fått inn vertical stand. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 :< Jeg bare håååper at den er inne på Elkjøp i morgen (ordentlig butikk, da). Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) :< Jeg bare håååper at den er inne på Elkjøp i morgen (ordentlig butikk, da). Relase er jo idag.... så du kan jo gå ned og sjekke på butikkene om de har fått de inn. Men da er det full butikkpris du betaler. Endret 1. september 2009 av ausura Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Fikk nå vite hvorfor sporingslinken ikke funker. Er fordi varene blir sendt fra lageret i Sverige. Først når varen kommer til Oslo, kan man følge sporingen. Håper den kommer til Oslo i morgen da.. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja stemmer fikk høre akuratt det samme når jeg ringte Mest sansynlig visst ikke posten fucker dette opp, så har vi den torsdag Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Jippiii, nå funker sporinga! Innlevert Oslo postterminal 10:57. Bir den sendt videre til omlastingsterminalen i dag, er det stor sjanse for at den kommer i morgen. Håper virkelig det... Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jippiii, nå funker sporinga! Innlevert Oslo postterminal 10:57. Bir den sendt videre til omlastingsterminalen i dag, er det stor sjanse for at den kommer i morgen. Håper virkelig det... Haha fett!! Min er også i oslo postterminal Jepp håper den kommer i morgen har hamstret noen bluray filmer idag som jeg vil se Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hehe, om din også kommer fra samme lager, så er det stor sjanse for at de reiser sammen. Har Blu-Ray spiller fra før av, må skaffe meg et par spill bare Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Wohoo! Fikk hentemelding for litt siden! Gleder meg sykt! Meeeen, skulle ønske de kunne ha sendt den om ettermiddagen, nå vil jeg slite med å konsentrere meg på jobben. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Wohoo! Fikk hentemelding for litt siden! Gleder meg sykt! Meeeen, skulle ønske de kunne ha sendt den om ettermiddagen, nå vil jeg slite med å konsentrere meg på jobben. Netopp hentet min nå skal jeg se noen bluray filmer gled deg Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Faen så heldig! Vet ikke om du så i irritiasjons-tråden, men er sykt irritert nå, siden min kom egentlig i går kveld, men jeg fikk ikke vite det fordi det jævla sporingssystemet var nede og fikk ikke hentemelding før i dag morges. Men ja, gleder meg sykt. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Haha, sitter med min nå, daaaamn ^^ Var den første som kjøpte på den lokale Elkjøp-kjeden, yee! For under 3000 kr kan man ikke la være. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Grattis Fikk hentet min i går og satt den opp. Det var jammen lenge siden holdt en PS kontroll. Ble litt overivrig og dro til butikken for å spørre etter en vertical stand for Slim. Veldig lurt når konsollen er nylig blitt lansert og man spør etter ekstrautstyr med en gang . Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Haha, ivrig er lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå