Gå til innhold

Gledesutbrudd for oss PS3 Slimere!

Myst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har du bestilt da? Er bare å logge deg inn, trykke på "Dine odrer" og "Se detaljer". For Lefdal da. Mulig det er annerledes på de andre.

Edit: Duste Lefdal. Sporingsnummeret funker ikke! :hrm: *klage med en gang*

Endret av Myst
Lenke til kommentar
:< Jeg bare håååper at den er inne på Elkjøp i morgen (ordentlig butikk, da).

Relase er jo idag.... så du kan jo gå ned og sjekke på butikkene om de har fått de inn. Men da er det full butikkpris du betaler. :)

Endret av ausura
Lenke til kommentar
Jippiii, nå funker sporinga! :D Innlevert Oslo postterminal 10:57. Bir den sendt videre til omlastingsterminalen i dag, er det stor sjanse for at den kommer i morgen. Håper virkelig det...

Haha fett!! Min er også i oslo postterminal :D Jepp håper den kommer i morgen har hamstret noen bluray filmer idag som jeg vil se :D

Lenke til kommentar

Faen så heldig! Vet ikke om du så i irritiasjons-tråden, men er sykt irritert nå, siden min kom egentlig i går kveld, men jeg fikk ikke vite det fordi det jævla sporingssystemet var nede og fikk ikke hentemelding før i dag morges. Men ja, gleder meg sykt. :D

Lenke til kommentar

Grattis :) Fikk hentet min i går og satt den opp. Det var jammen lenge siden holdt en PS kontroll. Ble litt overivrig og dro til butikken for å spørre etter en vertical stand for Slim. Veldig lurt når konsollen er nylig blitt lansert og man spør etter ekstrautstyr med en gang :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...