Gå til innhold

EOS 7D: Flaggskip blant crop-kameraer

Anbefalte innlegg

Begynner å bli lei å lese brukererfaringer på utenlandske forum, på tide at noen får den i Norge! Meldte meg på oktober utfordringen, så blir nok litt bilder fra meg der... men er redd det blir mye dårlig. Men det kommer til å være 100% min feil og ikke kameraet!

Tross alt - det er de færreste her inne som kan skylde på utstyret. Det er for det meste en gjeng entusiaster. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har JP markert lagerbeholdning som 10+ igjen, får håpe det stemmer denne gangen :whistle: Regner med at FotoVideo også oppdaterer sin status i løpet av dagen. Da er det bare å vente på sendings bekreftelsene...

Dette stemmer .-)

Alle nettkundene får leveringsbekreftelse i løpet av enn-to timer og vi klarer å får alle ut før postgangen kl 15:00.

Kuriersjåfører leverer akkurat nå til alle butikker i Oslo, Østfold, Porsgrunn, Tønsberg, Drammen og de får i løpet av neste timene. De andre butikker har det fysisk på morgendagen...

Stephan

Ikke hørt et pip ennå jeg!

Lenke til kommentar
Da har JP markert lagerbeholdning som 10+ igjen, får håpe det stemmer denne gangen :whistle: Regner med at FotoVideo også oppdaterer sin status i løpet av dagen. Da er det bare å vente på sendings bekreftelsene...

Dette stemmer .-)

Alle nettkundene får leveringsbekreftelse i løpet av enn-to timer og vi klarer å får alle ut før postgangen kl 15:00.

Kuriersjåfører leverer akkurat nå til alle butikker i Oslo, Østfold, Porsgrunn, Tønsberg, Drammen og de får i løpet av neste timene. De andre butikker har det fysisk på morgendagen...

Stephan

De andre butikkene? Lurer på om det da menes f.eks Sandnes/Stavanger har det i morgen? Begynner i såfall å bli skummelt nær når Visakortet lengter etter noen drag :dribble:

Tor

Lenke til kommentar

Dette stemmer .-)

Stephan

Ikke hørt et pip ennå jeg!

Har nettop sett i systemet, der er nok 4-5 før deg i kø, men den går 100% sikkert ut med postgangen idag, sammen med de andre ting du har bestilt :-) Vi har ingen som tar telefon på kundeservice akkurat nå, alle 8 jobber med pakking i neste 53 minutter...når Posten har dratt, så gå e-post og telefonservice som vanlig igjen...det er gøy med så hektiske dager :-)

Lenke til kommentar

Dette stemmer .-)

Stephan

De andre butikkene? Lurer på om det da menes f.eks Sandnes/Stavanger har det i morgen? Begynner i såfall å bli skummelt nær når Visakortet lengter etter noen drag :dribble:

Tor

Helt riktig...de har blitt hentet av spedisjonen kl 12:00 allerede og er der på morgendagen...men bare for att det er sagt, det gjelder sikkert mange andre fotoforhandler også...dette er jo ett 7D tråd og ikke ett JP tråd....tror det er på kanten av forums misbruk nå....beklager dette...

Stephan

Lenke til kommentar
Ordre sendt i følge nettsiden, så regner det betyr at den er klar til henting fra posten :thumbup:

Står det på min side også, men tror det er en "fattig trøst" Av erfaring har jeg fått mail med sporingsnummer så fort pakken er pakket og klar.

Har fått den også da :yes:

Lenke til kommentar
Jeg aner en liten konkurranse her om hvem av brukerne som først klarer å poste et "hjemmelagd" 7D-bilde i denne tråden. Jeg setter en femmer på snekker'n ;)

Jeg gjetter på at noen som bare går ned å kjøper seg en 7d på i butikk som "vinner", ikke oss late som bestiller på nett!

Lenke til kommentar
Jeg aner en liten konkurranse her om hvem av brukerne som først klarer å poste et "hjemmelagd" 7D-bilde i denne tråden. Jeg setter en femmer på snekker'n ;)

Mulig det,selv får jeg ikke kamera enda siden min levrandør ikke har fått det inn ende, men ser ingen grunn til å skifte butikk bare av den grunn,jeg vet hvilken god service jeg har opplevd opp gjennom årene hos Netshop og den teller virkelig en del den også :cool:

Vil bare minne om erfaringstråden og håper alle skriver sine erfaringer der etterhvert som de får kameraet i sine hender :cool:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1155749

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Sporingsnummer mottatt her også, regner med å ha kameraet på lørdag med litt flaks. Det som er problemet nå, er at Amentio har trukket pengene fra konto idet jeg bestilte fra dem, og de pengene må jeg nok ha tilbake for å hente ut pakken. Avbestilte for 2 dager siden.

Lenke til kommentar
Sporingsnummer mottatt her også, regner med å ha kameraet på lørdag med litt flaks. Det som er problemet nå, er at Amentio har trukket pengene fra konto idet jeg bestilte fra dem, og de pengene må jeg nok ha tilbake for å hente ut pakken. Avbestilte for 2 dager siden.

Litt av en utstyrspark du har :-)

Lenke til kommentar

Og et ikke spesifisert Canon D kamera :)

Lenke til kommentar

Ja, det har da blitt litt iløpet av årene. Vil ikke si at utstyrslista mi speiler inntekten min på noen måte, hverken fra jobben eller hobbyen. Det er vel for det meste snakk om prioriteringer (og bortprioriteringer).

Dessuten: etter at jeg sluttet å røyke for 3-4 år siden, er det utrolig hvor mye fotoutstyr du kan få for det du sparer. 20 om dagen= ca 26.000 kr i året.

Husker da jeg kjøpte det første digitale speilreflekskameraet, 300D, og betalte 10.000 kr for det ,med kitobjektivet. Syntes det var sykt mye penger å betale for et kamera, men etter det har lommeboka blitt nummen. Har vel blitt vant til prisnivået, og har brukt veldig mye penger på denne hobbyen de siste årene.

Men, nå er det slutt for en stund ( etter at jeg har kjøpt et ekstra batteri eller to, et større minnekort, Lightroom ........) :!:

Lenke til kommentar

Og et ikke spesifisert Canon D kamera :)

Venter til jeg har det i bagen, og det er veldig snart håper jeg.

Har lånt et 40D mens jeg venter på 7D, hadde nesten glemt hvor dårlig skjermen var på dette i forhold til 50D.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...