Fotoentusiasten Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 29 september har webshoppen jeg bestilte mitt satt som dato. Skulle gjerne hatt det I DAG! Hadde utrolig mange fine motiver på bilturen jeg var ute på i sta! Da jeg bestilte var det oppgitt 22. september som antatt leveringsdato. Nå har den datoen gått opp til 29. september, men hvis jeg ser på ordren min står det leveringsdato 3. november, og det har det stått siden ordren ble plassert 17. september. Bestilte fra en norsk nettbutikk, ettersom Japan Photo ikke ville ut med en virkelig pris. Leveringstiden er det eneste som virkelig bekymrer meg litt med dette kameraet, da jeg har vært så glup at jeg allerede har solgt kameraet jeg hadde...tror nok jeg går glipp av denne fotohøsten. Jeg også kvittet meg med mitt kamera. Kanskje litt for tidlig.........kan det se ut som. Får de det positive i det....jeg får pusset opp mer i kjelleren ;-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg også kvittet meg med mitt kamera. Kanskje litt for tidlig.........kan det se ut som. Får de det positive i det....jeg får pusset opp mer i kjelleren ;-) Får håpe du mener mer tid,og ikke kamera pengene Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg fikk på Mandag gleden av å prøve EOS 7D, og dere Canon folk har virkelig noe å glede dere til ;o) Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg også kvittet meg med mitt kamera. Kanskje litt for tidlig.........kan det se ut som. Får de det positive i det....jeg får pusset opp mer i kjelleren ;-) Får håpe du mener mer tid,og ikke kamera pengene 2 forskjellige kontoer det :-) Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Bestillte meg et jeg også..... Gleder meg Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg fikk på Mandag gleden av å prøve EOS 7D, og dere Canon folk har virkelig noe å glede dere til ;o)Nå det kommer fra en Nikon mann så må det være positivt.Jeg er vel redd for at de fleste av oss ser october mnd før kameraet er i hus Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 FotoVideo har lagt ut Eos 7D hus samt kit med 15-85 eller 18-135 for 8995,- Jeg har allerede lagt inn bestilling så får vi se når herligheten dukker opp... Per Kristian Hva skjer'a,er ordrebekreftelsen fortsatt gyldig ? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 FotoVideo har lagt ut Eos 7D hus samt kit med 15-85 eller 18-135 for 8995,- Jeg har allerede lagt inn bestilling så får vi se når herligheten dukker opp... Per Kristian Hva skjer'a,er ordrebekreftelsen fortsatt gyldig ? De endret kjapt prisene sine igjen. Mulig du er heldig og gjør et røverkjøp :-) Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Canon EOS 7D First Look fra Videography. Ser at EOS 7D vil være en svært bra videokamera sammenlignet med flere andre typer videokamera. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Canon EOS 7D First Look fra Videography.Ser at EOS 7D vil være en svært bra videokamera sammenlignet med flere andre typer videokamera. Og bra er det,fint at funksjonen er brukbar når den først er der, dog er det ikke den som er avgjørende for at jeg har bestilt kameraet. Men jeg ser at i enkelte situasjoner vil den være kjekk å ha, da det kan være bedre å fange en situasjon i levende bilder enn med stillbilder Lenke til kommentar
se# Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Canon EOS 7D First Look fra Videography.Ser at EOS 7D vil være en svært bra videokamera sammenlignet med flere andre typer videokamera. Luminous Landscape har også en First Report ute http://www.luminous-landscape.com/reviews/...-hands-on.shtml Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Da er Canon 7D hus lagervare på JapanPhoto.no. 10+ beholdning, norsk utgave, 14995,- Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Da er Canon 7D hus lagervare på JapanPhoto.no. 10+ beholdning, norsk utgave, 14995,- Da har de senka prisen med et par tusen kr og kommet nesten ned på samme pris som Netshop.no Men ser at prisguiden ikke har fått det med seg enda. Endret 25. september 2009 av Snekker`n Lenke til kommentar
peu Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Spennende, noen som vet når det kommer fysiske eksemplarer i butikkene? Det hadde vært greit å få klå litt... Gleder meg til å oppgradere fra 20D... (som jo også er et kjempekamera) Endret 25. september 2009 av peu Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Enda tre nye innlegg og ser enda mer spennende særlig videodelen!! Nr 1 og nr 2 nr 3 (alle fra Planet5D) Endret 26. september 2009 av jojo1717 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Den siste linken var bra,ga meg mange nye innputt Videoen i linken er tatt opp på ISO 1600 og 6400,hvis det medfører riktighet er det helt rått. Blir bare mer og mer lysten,men får vente til det har blitt litt bedre testet før et eventuelt kjøp. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Spennende, noen som vet når det kommer fysiske eksemplarer i butikkene? Det hadde vært greit å få klå litt... Gleder meg til å oppgradere fra 20D... (som jo også er et kjempekamera) Siden Canon leverer til hovedlager i Oppegård, så tar det én dag til Oslo & området og to dager til distriktene. Canon er forsinket med 15-85is kit, det er ingen som får foreløpig. Det er hus og 18-135is kit som har blitt sendt på fredag og som ankommer lageret i løpet av mandagen - sikkert ikke bare til oss, men også til andre forhandler, bare for det er sagt :-) Håper dette var direkte svår/informasjon og ikke reklame. Stephan Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Takk for info,da skulle det være mulig å ha kamera her før neste helg,trenger det da jeg skal i en 90 årsdag og ta noen bilder Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Skulle ha fått opp en nedtellings klokke Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Skulle ha fått opp en nedtellings klokke Der jobber vi faktisk med! Nedtelling av varelager ("OBS, bare xx stk igjen") og kapagneperiode ("OBS, bare xx timer: xx minutter: xx sekunder igjen") står på agendaen av våre webgutter...men bare for kampagner, det blir for mye støy hvis det star på alle varelinjer... men kanskje litt off topic her :-) God helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg