Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Linje forsvinner fra IT-avisens forside

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp oppdaget et merkelig problem: Når jeg bruker IE 8 eller Firefox, forsvinner en linje fra IT-avisens forside, nemlig den hvor man kan klikke på "Nyheter", "Tester", "Spill" osv til og med "Speedometeret". Dvs linjen er ikke borte, det er bare tomrom der... Når muspekeren beveger seg over f eks "Spill" kommer "Spill" til syne, men forsvinner så snart muspekeren ikke er over linken. Også selve iTAVISEN-logoen er borte -men det hvite området fungerer som link om man klikker på det.

Det arter seg på samme måte med både IE 8 og Firefox 3.5.2. Hvis jeg bruker Opera, derimot, vises siden korrekt. Hva kan være forklaringen på dette fenomenet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettleseres tolkning av HTML/CSS/JS-koden IT-avisen sender ut. Med andre ord er det nok IT-avisen som har tullet til noe på oppsettet sitt, og ikke noe galt på ditt oppsett.

Jeg glemte å legge til at problemet bare opptrer på min stasjonære maskin, på den bærbare vises alt korrekt, hva enten jeg bruker IE 8, Firefox 3.5.2 eller Opera 10... Hvis forklaringen lå på IT-avisens side, ville vel andre brukere oppleve det samme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...