Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

frontsett til mitsubishi galant 98mod

Kennet_H

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet enkleste/beste måte og montere 6,5" i fordørene på en 98mod galant?

Har denne SUB`n

Så trenger et høyt spillende frontsett. Så lenge det spiller høyt og rent(ikke skurring eller andre ulyder) så er jeg fornøyd. Detaljerikdom er ikke så viktig som og kunne spille høyt og klart.

Finnes det noen frontsett som kan brukes sammen med den basseren der og en 1000W forsterker uten at det blir TOTTALT overkill? :p Har ikke noe spessielt budsjett, men vil få mest mulig bang for the buck :D

Help me! :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke kjøpt noe mer en sub enda, så er ikke helt bestemt. Forsterkeren jeg tenkte på er alpine pdx 1.1000 hva tror du om den? eller holder 1.600? andre forsterkere som er bedere? Tenkte på SR650. Men har lest noen plasser at de ikke spiller så høyt. tror karnskje de blir litt for hifi for meg, eller? Er viktigere for meg at frontsette holder følge med SUB`n en at det er værdens mest detalierte lyd.

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar

Vet ikke hva jeg skal si budsjettet er. Kan gå opp til ca 6 tusen i Norsk pris på frontsette. Kommer til og kjøpe fra usa. Men hvis det ikke er så stor forskjell på et sett til halve prisen kjøper jeg heller det. Men forsterkere hadde det gått og kjøpt brukt, holder til i Gjøvik. er det mono forsterker eller forsterker til frontsette du har? Du får sende meg en PM om det :)

Men hvor stor forsterker vil du anbefale meg og bruke til sub`n? vil ikke ha bare bass, det styggeste jeg vet er når det rister og bråker så fælt at du nesten ikke hører teksta på sangen ;) vil ha mye bass og like mye lyd fra frontsette. er det mulig med 1frontsett? eller må jeg putte inn en hau av frontsett da?:p Har sett litt på dørpanel med flere hull, men er ikke så mye til galant. dyrt er det å.

Lenke til kommentar

er det store forskjeller på focal sette til 4200kr, og polk audio mm6501? får polk sette for 1500-2000. så tror jeg går for det da. Burde jeg kjøpe 2 eller 4 kanals forsterker? det blir jo mye billigere og kjøpe en 4 kanaler og brokoble den? Har lest at polk sette trenger en del strøm, det er jo å 2,7 ohm. så er usikker på hvilken forsterker jeg skal velge? :hmm:

Endret av Kennet_H
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...