Gå til innhold

På jakt etter en Enhc shaman og en god tank!

Anbefalte innlegg

Hei!

Først, jeg vet det er et eget rekrutteringsforum, men siden det er nesten dødt, håpet jeg på at jeg skulle slippe unna med en frekkis her.

Vi har akkurat startet opp Field Trip, som er et helnorsk guild på Azjol-Nerub (Alliance). Vi har planer om å drive med 10-manns raiding på høyt nivå! Starcaller er i siktet ;)

Vi raider hovedsaklig søndag / mandag 19-23, og clearer det meste på de to kveldene. Det kan nok hende det kommer en og annen slenger av en tredje kveld nå og da, hvis algalon står og banker på døra, eller vi er såååååå nære å fikse 10 manns heroic. Jaja...

Vi er nå en hyggelig gjeng, de fleste av oss er i midten av tjueårene, så vi foretrekker at du er over 18.

I tilegg bør du interessert i racs, lære fort, og kunne classen din ut og in. Er du dps skal du ha min 4k dps ubuffa, helst mer :)

Akkurat nå er vi mest på jakt etter en enhc shammy, og en tank (ikke warrior)

Logg gjerne på en kveld på Azjol-Nerub og slå av en prat med meg (Eldwar), Vahibri eller Zobar.

Mer info og søkandsskjema finner du på www.field-trip.net

Takk for oppmerksomheten!

Endret av sinus'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vill si att du sier du trenger 4k dps eller mere vill være litt ikke. jeg har 4,6k på roguen UB på dummy, men før når jeg raidet mere Ulduar så sto jeg fats på 3,5k eller noe. men var lett oppe i 6k dpsen på ignis etc. vill si att buffed dps er det som teller. I og med att jeg baserer alle statsene mine på buffs

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...