Döden Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Er stor MGS fan--.... Og har som mange andre fått snusen i info om 3. kapitell i PS avsnittene. >Har lasta ned den "lille" traileren på rundt 13 mb. fra www.gamespot.com (basic membership) > De har en annen trailer på rundt 80 mb. Men forutsetningen er "gamespot complet". Dette koster ca. 25 dollar :-? Og jeg har søren meg ikke lyst til å bruke 25 dollar på et et gangs tilfelle! Noen som har en bra side som jeg kan laste ned "den store traileren" fra??? > Eller hvis noen har den kunne de zippe den og mail meg den??? > I såfall send meg en PM (PS. har søkt i google) Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Prøv Kazaa! Jeg har delt den der, men det er usikkert om du finner den. (har ikke så mye peiling på hvordan det funker) Dessuten filmen er på 140mb. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Prøv Kazaa!Jeg har delt den der, men det er usikkert om du finner den. (har ikke så mye peiling på hvordan det funker) Dessuten filmen er på 140mb. >Den er på 89 mb. (MPEG fil) mens 140 mb. (quicktime) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå