hei_det_er_robin Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Bare si at du vil ha ny, og at den andre kan du ha i reserve hvis du skulle være så uheldig at den nye slutter å funke... Sier foreldra dine nei, så går du og kjøper en ny mobil... det er DINE penger det er snakk om, ikke sant?! Har du først kjøpt ny, kan ikke forldra dine si så mye..! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Bare si at du vil ha ny, og at den andre kan du ha i reserve hvis du skulle være så uheldig at den nye slutter å funke... Sier foreldra dine nei, så går du og kjøper en ny mobil... det er DINE penger det er snakk om, ikke sant?! Har du først kjøpt ny, kan ikke forldra dine si så mye..! Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Du har et poeng angående den mobilen ja, men det må da også være den eneste. Har hatt 3 nokia telefoner og to av de har det gått mindre bra med. Den første som fortsatt er fullt oppegående er så klart en 3210. Eeeeeeh...... Syns nokia tåler VELDIG mye jeg!!! Hadde en 6210 før som tålte mye!! mista den i bakken hundrevis av ganger uten at den fikk en ripe!! Tråkka på den noen ganger også... 3650 min har jeg også mista endel ganger.... har bare en liten ripe i displayet... den har også ligget i snø en stund også.... Så det er feil at nokia tåler mindre enn andre telefoner Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Du har et poeng angående den mobilen ja, men det må da også være den eneste. Har hatt 3 nokia telefoner og to av de har det gått mindre bra med. Den første som fortsatt er fullt oppegående er så klart en 3210. Eeeeeeh...... Syns nokia tåler VELDIG mye jeg!!! Hadde en 6210 før som tålte mye!! mista den i bakken hundrevis av ganger uten at den fikk en ripe!! Tråkka på den noen ganger også... 3650 min har jeg også mista endel ganger.... har bare en liten ripe i displayet... den har også ligget i snø en stund også.... Så det er feil at nokia tåler mindre enn andre telefoner Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Holder m gutta her som sier ærlighet varer lengst; men jeg har derimot et veldig godt forslag... Det du gjør er at du når du sitter å driter, så spiller du snake på mobilen din... OOOOPS, den glapp ut av hendene og ned i dass :oops: Alle kjenner vel situasjonen? hehe... Ikke en skjel som våger putte henda sine nedi der da azz!!! hehe Kjør på, og lykke til... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Holder m gutta her som sier ærlighet varer lengst; men jeg har derimot et veldig godt forslag... Det du gjør er at du når du sitter å driter, så spiller du snake på mobilen din... OOOOPS, den glapp ut av hendene og ned i dass :oops: Alle kjenner vel situasjonen? hehe... Ikke en skjel som våger putte henda sine nedi der da azz!!! hehe Kjør på, og lykke til... Hvordan i alle dager kunne en fått den opp der fra? Går jo ikke ann å trekke i snoren, gjennom alle de rørene!?! Det er jo ærlighet som varer lengst :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hadde et lite håp om atdenne tråden var "out of date". Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Sicilia Boy: Gå opp på taket for å ødelegge en mobil er liksom litt sån "jackass" mr. maggie: Kan du ikke bare kjøpe en ny mobil uten å ødelegge den da? *Flire* Jo da.. kan virke sånn, men alt for at det skal virke troverdig!! hehe mente jo ikke at han skulle kaste seg selv sammens med mobilen... selv om d kunne ha vært en go ide om man har Ulykkesforsikring også da vel og merke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg