Gå til innhold

Hvordan ødelegge en mobil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har en mobiltelefon som jeg vil at skal bli ødelagdt(får nye av mor og far da :smile: ....

er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan gjøre dette..( på en diskre måte!!").

mvh. mr. maggie!

ikke kom med useriøse inlegg.-

:grumpy: Hvis du ber om råd for og ødelegge en mob.tlf og ber oss om ikke og sende useriøse innlegg, så kan du ikke være mye voksen. Hvis du absolutt vil ha ny tlf. så får du bare tjene dine egne penger og ikke melke foreldrene dine for penger. :shrug:

GROW UP :grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
*host*

Drittunge

*host*

er faktisk ikke en drittunge, men en moden person på 15 år..

Og jes skal faktisk kjøpe en mob. for penger jeg har tjent og spart HELT selv! men må bare ha en god grunn for å få ny!

Som jeg såvidt nevnte tidligere:

*host*

Drittunge

*host*

En moden person, uavhengig av om denne er 15 eller 50, ødelegger ikke en mobiltelefon fordi han vil ha et påskudd for å få ny. Og hvis du føler at du råder over dine finanser selv, så hvorfor ikke bare kjøpe den nye mobiltelefonen? En 3210 er det mange som enda finner fullt brukbar, så den kan du selge i lokalavisa eller på qxl.

DrErling

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har en mobiltelefon som jeg vil at skal bli ødelagdt(får nye av mor og far da :smile: ....

er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan gjøre dette..( på en diskre måte!!").

mvh. mr. maggie!

ikke kom med useriøse inlegg.-

dra på fisketur...er utrulig hva folk mister i vatnent

Lenke til kommentar
Trenger du ødelegge en nokia da ?

Det gjør de vel selv innen et år :roll:

Tror ikke det nei. 3210 er år og dag gammel, kan du forklare hvorfor den holder så lenge da?

Du har et poeng angående den mobilen ja, men det må da også være den eneste. Har hatt 3 nokia telefoner og to av de har det gått mindre bra med. Den første som fortsatt er fullt oppegående er så klart en 3210.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...