Mobil eksperten Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Sicilia Boy: Gå opp på taket for å ødelegge en mobil er liksom litt sån "jackass" mr. maggie: Kan du ikke bare kjøpe en ny mobil uten å ødelegge den da? Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har du ikke nok fantasi til å ødlegge en telefon selv?? Bare ta den opp av lomma og "miste" den.... putte den i væske.... du kan sikkert finne på mange ideer selv!! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 miste den i do etter du har drite kraftig? miste den under en veivals? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 miste den i do etter du har drite kraftig? La oss holde oss på et mer appetitelig plan takk! :-? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 mr. maggie: Du må nå ikke ødelegge sim-kortet også da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Gjør det enkelt og greit, legg den i vann, nokia 3210 tålte tydelig ikke fukt! Det blir en anonym måte, for da starter den plutslig ikke lenger Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei!Jeg har en mobiltelefon som jeg vil at skal bli ødelagdt(får nye av mor og far da :smile: .... er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan gjøre dette..( på en diskre måte!!"). mvh. mr. maggie! ikke kom med useriøse inlegg.- Hvis du ber om råd for og ødelegge en mob.tlf og ber oss om ikke og sende useriøse innlegg, så kan du ikke være mye voksen. Hvis du absolutt vil ha ny tlf. så får du bare tjene dine egne penger og ikke melke foreldrene dine for penger. GROW UP Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 dette var den mest uintresange topicen jeg har vert borti. kan du ikke bare kaste mobilen? Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 *host*Drittunge *host* er faktisk ikke en drittunge, men en moden person på 15 år.. Og jes skal faktisk kjøpe en mob. for penger jeg har tjent og spart HELT selv! men må bare ha en god grunn for å få ny! Lenke til kommentar
Trio Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvorfor kan du ikke bare ha den gamle og kjøpe den nye.Syns du sa du hadde penger sjøl.Da er det jo du som bestemmer :smile: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 *host*Drittunge *host* er faktisk ikke en drittunge, men en moden person på 15 år.. Og jes skal faktisk kjøpe en mob. for penger jeg har tjent og spart HELT selv! men må bare ha en god grunn for å få ny! Som jeg såvidt nevnte tidligere: *host* Drittunge *host* En moden person, uavhengig av om denne er 15 eller 50, ødelegger ikke en mobiltelefon fordi han vil ha et påskudd for å få ny. Og hvis du føler at du råder over dine finanser selv, så hvorfor ikke bare kjøpe den nye mobiltelefonen? En 3210 er det mange som enda finner fullt brukbar, så den kan du selge i lokalavisa eller på qxl. DrErling Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvorfor kan du ikke bare ha den gamle og kjøpe den nye.Syns du sa du hadde penger sjøl.Da er det jo du som bestemmer :smile: Helt enig med Trio Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Trenger du ødelegge en nokia da ? Det gjør de vel selv innen et år Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Trenger du ødelegge en nokia da ?Det gjør de vel selv innen et år Tror ikke det nei. 3210 er år og dag gammel, kan du forklare hvorfor den holder så lenge da? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei!Jeg har en mobiltelefon som jeg vil at skal bli ødelagdt(får nye av mor og far da :smile: .... er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan gjøre dette..( på en diskre måte!!"). mvh. mr. maggie! ikke kom med useriøse inlegg.- dra på fisketur...er utrulig hva folk mister i vatnent Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 dra på fisketur...er utrulig hva folk mister i vatnent Slik at andre fisker skal dø fordi du forurenset vannet? Idiotisk spør du meg. Finn på en hobby istedet. Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Trenger du ødelegge en nokia da ?Det gjør de vel selv innen et år Tror ikke det nei. 3210 er år og dag gammel, kan du forklare hvorfor den holder så lenge da? Du har et poeng angående den mobilen ja, men det må da også være den eneste. Har hatt 3 nokia telefoner og to av de har det gått mindre bra med. Den første som fortsatt er fullt oppegående er så klart en 3210. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Bare si at du vil ha ny, og at den andre kan du ha i reserve hvis du skulle være så uheldig at den nye slutter å funke... Sier foreldra dine nei, så går du og kjøper en ny mobil... det er DINE penger det er snakk om, ikke sant?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg