levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Er det virkelig verdt å sprenge microen bare fordi man har lyst på ny mob? :-? Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 støtt deg til vinduet i 5 etg (++) og mist den ned, en kammerat kastet 5110en sin ned i asvalten, kun mikrofonen ble ødelagt. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 mr. maggie (og dere andre som tenker i samme bane): En mobil skal ikke ødelegges eller kastes som vanlig søppel. En mobil er spesialavfall og må behandles deretter. Spesielt levlex, som skribent på amobil.no burde vite dette. Om du vil ødelegge mobilen din anbefaler jeg deg at du tar en tur innom den lokale mobilsjappa og sier at du vil returnere mobilen din som avfall (elkjøp og lefdal har gode rutiner på dette). Mye av delene i mobilen kan brukes om igjen og noe må kastes. Men det viktigste er at mobilen ikke havner rett på fyllinga, i et forbrenningsanlegg eller rett i naturen for den slags skyld. Det er mye miljøgifter i en mobil og dette må ut av mobilen før den deponeres eller ødelegges. Vær klar over at dersom du trosser dette må du anse deg selv som ikke bare en simpel kriminell, du er også en person som ødelegger det vi andre prøver å bygge opp. Så om du ønsker å være en slik person gjenstår og se, men jeg og flere andre her på hw.no regner med at du gjør det rette og leverer mobilen din inn hos din nærmeste mobilforhandler istedet for å forsøple naturen. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg er helt enig med scirocco. Når du kjøper t610, hvis du kjøper den i en butikk, leverer du bare den andra telefonen inn samtidig. Hva hvis alle hadde bare kastet den i naturen, hvordan ville den sett ut da? Hvis alle leverer den inn i butikken blir det mye finere og bedre å leve. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Godt at det finnes fornuftige mennesker på dette forumet også Ville bare føye til at du etter loven har lov å levere mobilen gratis inn, hvor som helst der de selger mobiltelefoner. Så om du kjøper mobilen over nettet behøver ikke dette bety noenting. Bare lever den inn der det er enklest for deg selv. Og det beste av alt: Det koster deg ikke en krone, men du får masse god samvittighet etterpå! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Var det ikke det jeg fremhevet da? Jeg sa jo at det at det var litt idioti å feks. "sprenge microen" eller noe slikt med mobilen. Galskap....... :-? Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Si at du er lei av telefonen og at lyset i dispalyet er dårlig, så spør du om de kan sponse en reperasjon i trondheim til en verdi av kr 600 der de setter inn nye lys med en kulere farge (blå fks.) da sier de nei, så sier du at du vil gjøre reparasjonen selv og går i gang med skifting av lys. Du kan prøve å gjøre ditt beste men du vill bare føkke den enda mer. Sånn kan du ødelegge en telefon uten å engang prøve! Lenke til kommentar
T310 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg er 14år og har en Ericsson A1018s den er jeg dri** lei, av og vil kjøpe meg se t610, men nei det kommer ikke på tale kjipt. Vår ærlig det er altids best :smile: Lenke til kommentar
T310 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg er 14år og har en Ericsson A1018s den er jeg dri** lei, av og vil kjøpe meg se t610, men nei det kommer ikke på tale kjipt. Vår ærlig det er altids best :smile: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ofte man ser en "Upps, dobbeltpost :oops: ", men en trippelpost derimot :wink: Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Lurer på om t310 og bassmania er den samme. Skrivestilen er lik ihvertfall... Lenke til kommentar
danandre Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvorfor ikke bare åpne mobilen og kutte noen ledninger da? så setter du inn alt igjen slik at det ikke syns, så sier du den er ødelagt... BUHU!!! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Var det nokia du hadde? Isåfall er det nok bare å miste den i bakken et par ganger fra sånn ca en meters høyde. Skulle mot formodning ikke det virke, kan du jo bare fortsette å behandle den som normalt en stund til så går den nok i stykker av seg selv skal du se Lenke til kommentar
levlex Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Var det nokia du hadde? Isåfall er det nok bare å miste den i bakken et par ganger fra sånn ca en meters høyde. Skulle mot formodning ikke det virke, kan du jo bare fortsette å behandle den som normalt en stund til så går den nok i stykker av seg selv skal du se Ikke det at jeg støtter at man skal "ødelegge" mobilene sine i et sett, men den der var ganske bra! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei!Jeg har en mobiltelefon som jeg vil at skal bli ødelagdt(får nye av mor og far da :smile: .... er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan gjøre dette..( på en diskre måte!!"). mvh. mr. maggie! ikke kom med useriøse inlegg.- skamme deg burde du når du ødelegger telefonen med vilje burde duselv kjøpe dem for dine egne penger Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 skamme deg burde dunår du ødelegger telefonen med vilje burde duselv kjøpe dem for dine egne penger :grumpy Skal faktisk kjøpe den for mine egne penger, men foreldrene mine sier at jeg kan kjøpe ny når den blir ødelagt eller ikke virker mer.. så må bare få herpa den litt..(falle i vann eller noe?) og så kan jeg KJØPE ny for mine EGNE penger.. Lenke til kommentar
Sicilia Boy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 skamme deg burde dunår du ødelegger telefonen med vilje burde duselv kjøpe dem for dine egne penger :grumpy Skal faktisk kjøpe den for mine egne penger, men foreldrene mine sier at jeg kan kjøpe ny når den blir ødelagt eller ikke virker mer.. så må bare få herpa den litt..(falle i vann eller noe?) og så kan jeg KJØPE ny for mine EGNE penger.. Vell hehe... Masse uhell kan skje i hjemmet.. for eks. Ops der sølte du et helt glass med brus/cola eller no som har mye sukker på mobilen... eller gå opp på taket og late som du fikser antenna eller no, og plutselig datt bare mobilen ut av lomma og ned på asvalten/brosteinene i oppkjørselen.. Finnes mange muligheta!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg