mr. maggie Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei! Jeg har en mobiltelefon som jeg vil at skal bli ødelagdt(får nye av mor og far da :smile: .... er det noen som har noen tips for hvordan jeg kan gjøre dette..( på en diskre måte!!"). mvh. mr. maggie! ikke kom med useriøse inlegg.- Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Seriøst: Har du så liten samvittighet at du er villig til å ødelegge din egen telefon bare for at foreldrene dine skal kjøpe en ny en til deg? Håper virkelig at de velger etter pris og egne erfaringer (som tilsier at Nokia er bra, og at 3410 eller dårlige er mer enn nok for den lille gutten vår...) Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 nja... må nok betale en del selv, men når jeg sier jeg har lyst på ny mob, så sier de bare: du har jo en som funker fint nok allerede.. ...(3210)... har bare så utrolig lyst på en T610.. :smile: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Da kan du jo bare miste den i et glass med brus. Jeg klarte å miste min T68i i et glass med solo. Ikke mye liv igjen der Lenke til kommentar
guom Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 hvis du har magnet i nærheten. Hvis du virkelig vil vil kvitt den, kan du ikke bare gi den til meg? Så sier du at den har blitt stjålet. :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 nja... må nok betale en del selv, men når jeg sier jeghar lyst på ny mob, så sier de bare: du har jo en som funker fint nok allerede.. ...(3210)... har bare så utrolig lyst på en T610.. :smile: Luckily, I've got some very understanding parents... Men du kan jo gjøre mye rart med flytende stoffer, ala vann elns. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Syns ingen som ikke greier å betale for mobilen sin selv skal kjøpe T610 eller noen annen mobil i den klassen forøvrig.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hvis jeg hadde ødelagt min mobil (med vilje) og fått en T610, ville jeg hatt dårlig samvittighet. :-? Mens jeg skrev hørte jeg på: Queens of the stoneage - go with the flow Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 prøv mikroen... Nei, ikke mikeroen. Jeg leste om en i et annet land som hadde prøvd å lade bateriet i mikroen. Det som hente var at bateriet sprengte og det rundt mikroen stod i full fyr. :o Det du kan gjøre er å være helt ærlig å si at du ikke vil ha en så "gammel" mobil. Si at det er dårlig batteri (siden batteriet er noen år gammel) Bare si det rett ut at du vil ha ny. Det er nok det beste. Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Enig med Mobil eksperten, ærlig varer faktisk lengst... Du kommer sikkert til å høre det hver gang du trøkker på mobilen: "løgn, løgn, løgn, løgn osv++" :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Tror ikke det kan være så gøy å ha en mobil når du vet at du løy for å få den. Du kommer til å være dobbelt så stolt over den når du vet at du har fått den på riktig måte. Kan hende du må betale litt mer selv, men det er vert det, det er sikkert. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg vet hvordan du kan ødelegge den. Send den til meg. Den blir sikkert ødelagt under transporten... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 prøv mikroen... Nei, ikke mikeroen. Jeg leste om en i et annet land som hadde prøvd å lade bateriet i mikroen. Det som hente var at bateriet sprengte og det rundt mikroen stod i full fyr. :o Ja, var det jeg sa, prøv mikroen.. :wink: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 prøv mikroen... Nei, ikke mikeroen. Jeg leste om en i et annet land som hadde prøvd å lade bateriet i mikroen. Det som hente var at bateriet sprengte og det rundt mikroen stod i full fyr. :o Ja, var det jeg sa, prøv mikroen.. :wink: Tror ikke mikroen blir lurt for da må du kjøpe ny mobiltelefon og mikro! Mobil eksperten du er faktisk blitt seriøs! :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Mobil eksperten du er faktisk blitt seriøs! :wink: Tror det er det beste ja. Lenke til kommentar
3650 Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg hoppet i et basseng med mobilelefonen i lommen i sommer. Det var ikke mye liv i den lenger.... hehe. Lenke til kommentar
cc Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Intelligensen bare lyser her... Putte mobil i mikrobølgeovn? Hoppe i basseng med mobilen i lomma? (og falle/bli dytta ut er noe annet, men hoppe? dooooh ) Spør foreldrene dine du, eller skaff deg en liten jobb og tjen opp litt ekstra penger selv. Du har nok ikke spes lyst til å gå inn i den onde lyve-sirkelen - når du er lei T610'n da? Skal du lyve til deg en ny? Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Si at tlf. ikke funker ordentlig f.eks dårlig batteri...SÅ ødelegger du telefonen når du har fått en ny, da slepper du å juge for noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg