Tomk1 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Dette kan skje når som helst, før jeg kjem inni windows eller etter 2-3 timer. Bærbaren er helt ny, 5 dager siden jeg kjøpte den http://www.elprice.no/skolestart/studier/a...-1gb-lxpel0x088 Tja er vell ikke stort mer å si, halphalp! :| Problemsignatur: Navn på problemhendelse: BlueScreen OS-versjon: 6.0.6001.2.1.0.768.3 ID for nasjonal innstilling: 1044 Tilleggsinformasjon om problemet: BCCode: 50 BCP1: 97BF7000 BCP2: 00000001 BCP3: 8DC49B62 BCP4: 00000000 OS Version: 6_0_6001 Service Pack: 1_0 Product: 768_1 Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\Windows\Minidump\Mini083009-02.dmp C:\Users\Tomken\AppData\Local\Temp\WER-39327-0.sysdata.xml C:\Users\Tomken\AppData\Local\Temp\WERB653.tmp.version.txt Les vår personvernerklæring: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=501...mp;clcid=0x0414 Minidump.zip Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Prøvd å kjøre en minnetest? Feks vha en ubuntu live-dc? Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Veit ikke helt hvordan minne test funker, men har prøvd med MemTest 1450MB uten å få noe errors. Kom på at dette kom etter jeg hadde installeret en skjermdriver, vell er ikke _dette_ riktig driver så veit nå ikke eg.. Og visst jeg avinstallerer skjermadapteren (NVIDIA GeForce GT 130M) i enhetsbehandling skal man ikke få reinstallert skjermdriveren då med den driveren jeg linket tidligere? Edit: Ekko, hva mener du med "vha en ubuntu live-dc?"? Endret 1. september 2009 av Tomk1 Lenke til kommentar
brk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kjør systemgjenoppretting og ikke installer andre drivere enn de du finner hos produsenten av laptopen! Lenke til kommentar
brk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Forøvrig, ser det ligger en temmelig ny bios på acer sine support sider ang den laptopen, installerte du den før du installerte driveren fra nvidia? http://www.acer.no/acer/service.do?Languag...;CRC=3005844799 Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Tror den bios updaten og den skjermdriveren fra acer sida gjor susen, har ikke hatt noe bluescreen til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå