kpsoppen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei. jeg lurer på om du vet om en bok der det står om hvordan utføre rurualer og svart magi? Og vet du om en, hvor kan jeg få kjøpt den. Takk på forhond Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Er du ute etter noko random new-age greier, eller "the real deal"? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Google, feks? 2 350 000 treff på søkeordene "black magic ritual books". Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Hei. jeg lurer på om du vet om en bok der det står om hvordan utføre rurualer og svart magi? Og vet du om en, hvor kan jeg få kjøpt den. Takk på forhond the real deal Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Alisteir Crowley er vel litt interesant lesing. Så har du vel de dødes bok, Necronomicom som kan være en interesant lesing , men det finnes flere utgaver av den og mange forfalskninger. Den orginale må du nok kunne sumerisk eller gammel babylonsk for å forstå (ble vel omskrevet av en araber på et tidspunkt også). Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hva brukes en slik bok til? Endret 4. september 2009 av pizzafordi Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Svarteboka! Ble skrevet av to prester på 1500 tallet tror jeg. Vanskelig å få tak i tou. Ut ifra hva jeg har hørt så er det så real deal som du kan få. Hvordan ble usynlig og hvordan torturere folk via drømmer er noe de kommer med... Spørsmålet er vel hva du skal med slik obskur litteratur? Du vil nok finne utdrag osv mye mer tilgjengelig på nettet. http://no.wikipedia.org/wiki/Svarteboka Der ja. Ikke mer stress enn ET wikipedia søk. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ghs1pokvpYU...feature=related etter 5 min Endret 4. september 2009 av pizzafordi Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Så har du vel de dødes bok, Necronomicom som kan være en interesant lesing , men det finnes flere utgaver av den og mange forfalskninger. Den orginale må du nok kunne sumerisk eller gammel babylonsk for å forstå (ble vel omskrevet av en araber på et tidspunkt også). Alle er falske. Capitalizing on the notoriety of the fictional volume, real-life publishers have printed many books entitled Necronomicon since Lovecraft's death. Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg er bare iteresert i denn type ting ;D og tusen takk for alle svarene. jeg søkte selv på google men ville være sikker på å finne noe seriøst så kon frem til å spørre her Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Si fra hvis du klarer å bli usynlig da. Lenke til kommentar
kpsoppen Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Si fra hvis du klarer å bli usynlig da. Det skal jeg ;D Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Si fra hvis du klarer å bli usynlig da. Det skal jeg ;D å bli usynlig handler vel om å påvirke folk via hypnose til å ikke kunne oppfatte deg, sånn i utgangspunktet. Endret 15. september 2009 av pizzafordi Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bibeln skall ju, enligt sägen, fungera som en satanistisk ritualbok om man läser vissa stycken baklänges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå