Tom-Stian Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hei dere! Jeg og en kompis har ganske forskjellig smak for biler. Han begynte å skryte over at Honda Civic var en så inmari go bil osv... Så fortalte han meg om en kompis av han som har en V tec med litt over 340 hk,,,, Han sa til og med at den ville ha knust BMW M3 09mod ned i støvlene på bane og stripa... Er ikke BMW verdens ledende inne motorsport og utvikling av motor? + dagens BMW M3 har jo verdens mest avanserte motor...+ kanten over 400 hk på en v8.. Hva tror dere? Jeg trenger noen ord ifra dere om at civicen ikke kommer til å slå en bmw m3! Jeg må overbevise ham på noen måter Kom med innspill! Endret 31. august 2009 av Tom-Stian Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Tja. En civic Type R er jo vesentlig lettere enn en M3, så helt utenkelig er det jo ikke. 1267kg på 340hp (kan ikke være original, den er på rundt 198hp..) er jo 283hp/tonn. vs 1,680kg på 414HP som er 246hp/tonn Skjønt understell og evne til å plante hester i bakken er jo vesentlige elementer også, uten at jeg kan uttale meg om det. Men som sagt, den Civic motoren er ikke original. Selv Type RR modellen har bare 260HP. Så da blir det hele litt teoretisk ettersom man sannsynligvis kan presse mer utav V8'eren i M3 også Endret 31. august 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå