bjorneoen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 OKei emnetittelen forklarer vel det meste:) Har 2 gtx260 skjerkort som jeg kjører i sli. Har to skjermer også, den ene er koblet til med dvi og den andre er koblet til med vga. Burde jeg koble den ene skjermen til det ene skjerkortet og den andre skjermen til det andre skjermkortet eller burde jeg har begge skjermene koblet til samme skjermkort? Hva er forskjellen? er det noe forskjell? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 selv om jeg ikke har så veldig mye greie på det så har jeg lest eller hørt at SLI er det for å øke ytelsen til et skjermkort. begge oppfører seg som et med ekstra ytelse hvis du vil bruke 2 skjermer så har det lite å si om du bruker et eller 2 skjermkort. Sli funksjonen vil ikke funger da. det mulig sli funger hvis du kobler begge skjermene til det samme kortet . Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nada og si vil jeg tro. Tar ikke lange tiden å teste det da Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 takker for svar Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er det bare meg eller er det sånn at du kun kan kjøre 1 skjerm med SLI aktivert ? Var iværtfall sånn før, men vet man kan kjøre flere skjermer med Crossfire aktivert Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 jeg aner ikke jeg ass^^ har bytta om nå så jeg har begge skjermene koblet til det samma grafikkortet veit ikke om det er noe forskjell jeg men Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er det bare meg eller er det sånn at du kun kan kjøre 1 skjerm med SLI aktivert ? Var iværtfall sånn før, men vet man kan kjøre flere skjermer med Crossfire aktivert Nei du kan kjøre to. Men å benytte alle portene blir problematisk. Feks på GTX295, som har to stk DVi og en stk HDMI kan man bare benytte DVI+DVI eller DVI+HDMI. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Nei du kan kjøre to. Men å benytte alle portene blir problematisk. Feks på GTX295, som har to stk DVi og en stk HDMI kan man bare benytte DVI+DVI eller DVI+HDMI. Nå tenker ikke jeg på intern SLI som sånn det er på de gamle GX2 kortene og det nyere GTX295 kortet, tenker mer på 2stk fysiske kort som eks. 2*260GTX. Var iværtfall et problem før veit jeg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Såvidt jeg vet funker det ikke med flere enn 2 skjermer. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 lurte på om det funka med maks 1 skjerm jeg, da det var sånn før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå