P0nduz Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei Etter å ha ladet mobilen flere ganger daglig det siste halve året har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av ny telefon. Funksjoner jeg må ha: Støtte for exchange Støtte for enterprise wifi m sertifikat GOD batteritid Mulighet for msn/skype Greit kamera God nettleser Ønsker også at det er touch screen på telefonen mn er ikke et must. Har sett litt på HTC Hero men er usikker på om det er riktig telefon for meg? Såvidt jeg har skj er det problemer med exchange på denne mot noen tjenere? Takker på forhånd for svar:) JC Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Har selv en kompis som ikke har hatt noe problem med exchange etter at han fant ut hvordan han skulle fikse det. Husker ikke i detalj hva han gjorde, (ikke noe avansert), så kan jeg slenge ut et svar i morgen. Enterprise wifi er jeg jammen ikke sikker på, men... LINK TIL FORUM[/url]"]I know, I can't believe there's no built in WPA/WPA2 Enterprise support. I wouldn't think that it would be that hard to add a username. Apparently it's possible if you're willing to root your phone. I'll give it a shot if I can find a list of the downsides someplace. Endret 31. august 2009 av sinnadyr Lenke til kommentar
b00n Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Nyere HTC mobil, da har du alt du trenger Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Nokia E72 / N900 når de kommer i Oktober. Personlig går jeg fra iPhone 16GB til en av disse selv... Hovedsakelig fordi jeg savner fysiske taster og funksjoner som kan kjøre i bakgrunnen (call managers o.l.). Har vurdert HTC Hero, ser ut som en bra telefon, men... Vil ha fysisk tastatur. Endret 1. september 2009 av bidz Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Takker for svar:) Fysisk tastatur spiller ingen rolle for meg skriver nesten ikke noe på telefonen. Er bare for å kunne lese mail/rapporter som kommer i løpet av dagen når jeg ikke er i nærheten av maskinen. Skal sjekke ut Nokia E72. Ellers vurderer jeg sterkt en HTC Hero. Lenke til kommentar
program Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 HTC Hero er anbefalt av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå