Pingla Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Pass på å ikke bruke programkortet fra dekodere/PVR i CD sin CAM. Det virker som om CAM pairer det kortet den får i seg så det ikke vil virke andre steder. I følge vårt borettslags kontaktperson hos Canal Digital Kabel-TV så skal man kunne registrere alle dekodere og kort i husstanden og bruke dette om hverandre, ergo man skal kunne flytte programkortet fra dekoderen i stua til iDTV'n på soverommet når går og legger seg for kvelden. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Pass på å ikke bruke programkortet fra dekodere/PVR i CD sin CAM. Det virker som om CAM pairer det kortet den får i seg så det ikke vil virke andre steder. I følge vårt borettslags kontaktperson hos Canal Digital Kabel-TV så skal man kunne registrere alle dekodere og kort i husstanden og bruke dette om hverandre, ergo man skal kunne flytte programkortet fra dekoderen i stua til iDTV'n på soverommet når går og legger seg for kvelden. I følge Canal Digital går ikke dette. Jeg måtte få nytt programkort da det i PVRen ikke ville virke der lenger etter å ha vært i CAMen. Canal Digital sa også at dersom jeg gjorde det igjen måtte jeg betale 350 i gebyr for nytt kort. Lenke til kommentar
darni Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har planer om innkjøp av HTPC. Finnes det noe tv-kort som vil fungere med kort fra CD for å få inn HD-kanalene. I tilfelle. Hvilke? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Er det noen som har TV med DVB-C og opplevd at det ikke funker med cam og CD? Sitter med Panasonic-TV og har tenkt å kjøpe cam så snart det er på lager igjen. Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er det noen som har TV med DVB-C og opplevd at det ikke funker med cam og CD? Sitter med Panasonic-TV og har tenkt å kjøpe cam så snart det er på lager igjen. Jepp. Funket fett de 2 første månedene med samsung b530. Men nå er det bare svarte signaler. Har byttet cam og programkort, men ingenting fungerer... Har jeg vært deg ville jeg ventet med å skaffe meg dette til de har mer peiling. Virker som ingen vil ta ansvar nå uansett hvem jeg ringer. CD er det i hvert fall ingen hjelp å få fra... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 530? Altså gråimportert vare? Eller 535, nordisk modell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå