Thommisen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hei! Jeg har lurt lenge på om jeg skulle skaffe meg ett strekkode program, men jeg vet ikke om noen som funker/er gode. Så er det noen som vet om ett program og anbefaler det? Det må være ett program som kan lese koden også Hyggelig med svar, enten ved PM eller her Endret 31. august 2009 av Thommisen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Søk på Google med Barcode reader og Barcode printer. Det vil få mange tilslag på forkjellige ferdige program som gjør jobben (reader trenger hardware i tillegg). Lenke til kommentar
___ Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Hei! Jeg har lurt lenge på om jeg skulle skaffe meg ett strekkode program, men jeg vet ikke om noen som funker/er gode. Så er det noen som vet om ett program og anbefaler det? Det må være ett program som kan lese koden også Hyggelig med svar, enten ved PM eller her Dette er jo et interessant prosjekt. Å lage et program som tar en bitmap og prøver å tyde eventuelle strekkoder den finner i bitmapen. Jeg ser for meg at man begynner med den enkleste formen for strekkoder, de vanlige 1-dimensjonale EAN-kodene f.eks. Å lage et program som klarer å lese en EAN-kode i en bitmap behøver i ikke å være så vanskelig. Werner Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 ... Å lage et program som tar en bitmap og prøver å tyde eventuelle strekkoder den finner i bitmapen.... Å lage et program som klarer å lese en EAN-kode i en bitmap behøver i ikke å være så vanskelig. Trådstarter skriver "Jeg har lurt lenge på om jeg skulle skaffe meg ett strekkode program." Trådstarter sier ingenting om å programmere. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er vel mest det at trådstarter poster i programmerings delen av forumet som får wernie til å si det han gjør. Og når det er sagt så kunne det jo vært et moro prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå