Gå til innhold

Hjelp med å finne strekkodeprogram

Thommisen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lurt lenge på om jeg skulle skaffe meg ett strekkode program, men jeg vet ikke om noen som funker/er gode. Så er det noen som vet om ett program og anbefaler det? Det må være ett program som kan lese koden også

Hyggelig med svar, enten ved PM eller her

Endret av Thommisen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har lurt lenge på om jeg skulle skaffe meg ett strekkode program, men jeg vet ikke om noen som funker/er gode. Så er det noen som vet om ett program og anbefaler det? Det må være ett program som kan lese koden også

Hyggelig med svar, enten ved PM eller her

Dette er jo et interessant prosjekt. Å lage et program som tar en bitmap og prøver å tyde eventuelle strekkoder den finner i bitmapen.

Jeg ser for meg at man begynner med den enkleste formen for strekkoder, de vanlige 1-dimensjonale EAN-kodene f.eks. Å lage et program som klarer å lese en EAN-kode i en bitmap behøver i ikke å være så vanskelig.

Werner

Lenke til kommentar
... Å lage et program som tar en bitmap og prøver å tyde eventuelle strekkoder den finner i bitmapen.

... Å lage et program som klarer å lese en EAN-kode i en bitmap behøver i ikke å være så vanskelig.

Trådstarter skriver "Jeg har lurt lenge på om jeg skulle skaffe meg ett strekkode program." Trådstarter sier ingenting om å programmere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...