VikingNor Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Jeg installerte W7 på en bærbar data og internetten funket fjell her. Men da han jeg installerte W7 til kom hjem og skulle koble seg på sitt eget nettverk, så finner han sitt eget nettverk, men problemet er at han får ikke koblet seg til det. Prøver og prøver og koble til men til ingen nytte. Noen som vet hvorfor dette skjer og åssen man eventuelt får fikset det? Dette er W7 Build 7600 Takker så meget for svar! Endret 2. september 2009 av VikingNor Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er det kablet eller trådløst? Hvis trådløst; er riktig kryptering benyttet (WEP/WPA)? Lenke til kommentar
VikingNor Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Det er trådløst, og det er nextgentel som har ferdiginstillt router. Trodde det skulle være så enkelt som og bare skrive inn koden så var man good to go! Det har fungert fint før helt til man ominstallerte og fikk nett fra mitt nettverk, men som sagt da han kom hjem, får han ikke koblet seg på nett. :/ Endret 1. september 2009 av VikingNor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå