enixitan Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hei. Eg har dette kortet i min HTPC, og for å redusere støy vil eg skaffe ein stillare kjølar. Kva for kjølarar vil passe? For meg ser det ut som dei fleste GPU-kjølarar er laga for kort i full storleik - dette er jo litt avkutta på sida. Er dette ein standard storleik på mindre GPU-kjølarar? Ser at ein del nettsider nevner standard NB-kjølar, stemmer dette? Her er forøvrig ein illustrasjon av oppsettet i kabinettet, sett ovanfrå: Bakside av kabinettet ------------------------------ <---------||------|_|------< ------------------------------ Framsida av kabinettet < = 120mm-vifte - desse skal eg bytte til Nexus Real Silent. < indikerar blåseretning. || = skjermkortet (8400GS) |_| = CPU-kjølar (Scythe Ninja mini) Om det er noko hjelp for å finne ein god kjølar til GPU-en. Endret 31. august 2009 av enixitan Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 http://www.digitalimpuls.no/aspx/produkt/p...aspx?plid=33370 Funker som bare det. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Accelero S2 ser ut som ein fin sak. Bestilt. Takk for tips. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Då har eg fått Accelero S2, og den er for stor for kabinettet mitt. Kabinettet er like høgt som eit tilleggskort, men Accelero S2 er høgare enn det. Open løysing er uakseptabelt. Har nokon andre forslag? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Etter omfattande mishandling av 3 av kondensatorane (det er vel det dei runde greiene heiter) fekk eg montert Zalman VNF100. Kortet virkar framleis! Ikkje den beste løysinga, men det virkar, og den passar i kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå