fudun Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei, har planer om å dele linja mi med naboen her. Han har nettopp kjøpt seg en ny Mac. Det er nok ca 15-20 m mellom maskinene, og en del mur. Finnes det vanlig WLAN til Mac? Det bruker jo PCI, men kan det bruke samme kortene? Jeg må vel kjøpe en basestasjon av noe slag. Noen som kan komme med noen tips til base og kort som hadde funka til dette, og hva jeg må sette opp for at det skal funke? Har NGT ADSL. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 ingen som har noen tips å komme med? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hei, har planer om å dele linja mi med naboen her. Han har nettopp kjøpt seg en ny Mac. Det er nok ca 15-20 m mellom maskinene, og en del mur. Finnes det vanlig WLAN til Mac? Det bruker jo PCI, men kan det bruke samme kortene? Hvis den ikke har det fra fabrikk, airport er vel det som mac kaller dette og man får helt sikkert løsninger for USB hvis man må kjøpe dette. Du bør nesten ta en prat med ei mac-sjappe for tips om utstyr. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det hadde vert litt enklere å svare på et spørsmål om man viste litt mere en at naboen hadde MAC . Er det en stasjonær Mac eller ? Om det er det så er det bare å sette inn et Airportkort i den , antennen ligger klar inne i kabinettet . Er det en flunkende ny Powermac G4 så kan hende det skal et Airport Extreme inn der . Men en 15-20 meter bør vel gå godt , så lenge dere holder dere inne med kjent utstyr Lenke til kommentar
fudun Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Stemmer det, hadde hørt noe om Airport. Er det kompatibelt med WLAN? Det er vel en ny PowerMac han har, men jeg veit ikke om det er g4, skal høre med ham seinere akkurat hvilken modell det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå