Gjest member-63169 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kjøpte en Sony Ericsson W302. Denne har treige menyer og litt andre ting som plager. kan jeg installere noe nytt os på den? som android? eller linux? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 På en "dum" mobil som Sony Ericsson W302? Glem det. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Som belenix sier, SE W302 har et lukket "dumb-phone" os fra SE og det er ikke mulig å bytte, beklager. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 hehe, men kan jeg endre dette programmet da? synest å huske det fantes mods til mobiler, men det var en stund siden, ca 3 år. Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 kansjke men ikke til den mobilen alle såm kann har solgt den eller kaster den og vi såm på en eller annen grunn må beholde dette peas of sh*t ligg igjen uten noen support fra proff folk fårdi ingen gidd å holde på med denn kjøp deg en ny snart muligst en beddre en. æ skal snart kjøpe meg en smartphone med andriod XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå