Gå til innhold

Klarer PSU'en all moddniga?

Anbefalte innlegg

Har:

Chieftech 360watt psu

Resten av hw er som følger:

P4 2.66(@3, kommer..)

MSI 648max(sukky!!)

gf2ti

80 og 120gb wd disker

nettverkskort

asus dvd rom

gammel sony brenner

diskettrom

Spørs målet er da om jeg klarer å kjøre dette + 8 kald katode lys på denne psu'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg må se resutatet etterpå,8 kaldkatoder høres spennende ut

Skal få tatt bilder og få lagt de ut i denne tråden nå i uka...men det er uten lys :( har tenkt å kjøpe lysa bår jeg får feriepenger den 15juni og da blir det nye bilder!! kansje katodene kommer før også hvem vet, men da må jeg spare intenst! se også den tråden for mer info om modden min!

Lenke til kommentar

nå tror jeg ikke dere skal si at det ikke går å ha 8 kathoder på en Chieftec 360W PSU...

JEG HAR 360W Chieftec PSU og 8 kathoder fra Microplex, 1 stk vifte med blå rød og grønn lys i, 1stk 3UV Lazerleds, 2 Chieftec vifter og en sunbeam uv reactive, bytta ut power og hdd leds med en Blå og en Rød Sunbeam Ultrabright Led, har hjemmelaget styring til kathodene med 5 enkelte kanaler, (en til hver av kathode inverterene, og en som brukes til 2 vifter + lazerlad) og i den baybussen så har jeg 4stk sunbeam ultrabright blå og 1stk sunbeam ultrabright rød som skrur seg av og på i forrhold til om bryteren er av eller på.... 8)

Hardware er XP2400+, MSI KT4 Ultra FISR, 120GB 8MB WD hdd, Aopen brenner, Samsung DVD, Radeon 9700, Audigy 2, Volcano 9 prosessorvifte, Apacer 512MB DDR PC3200 Ram :D

Det funker som et helvete det 8) :D

Så JA, DET GÅR HELT FINT. :D

Lenke til kommentar

Fint og fint..

Jeg har nå følgende som trekker strøm i maskina:

A7N8X Hk

XP2100 @1.85v

GF4 Ti 4200

Thermaltake Skjermkortvifte m coolmod

ASUS CD-brenner

4 kathoder (2 invertere)

3 harddisker

4 80mm vifter

1 92 mm vifte

1 120mm vifte

Kobler jeg på noe ekstra i tilegg til det som allerede er koblet til, f.eks en vifte, ender det med at harddiskene ikke starter opp, eller at bare halve kathoden lyser. CD-brenneren kan også få trøbbel. Jeg tenkte å hive inn en disk til, men det var bare å glemme. Det er rett og slett for lite strøm. Har 340w chieftec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...