piqel Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) hei. jeg lurer på om noen har noen tips om hvordan man kan få mere volum i håret. si alle måtene du vet om. helst raske ! piqel Endret 1. september 2009 av piqel Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) edit: damn, så han trengte svar fra en dame.. Endret 31. august 2009 av Duffo Lenke til kommentar
piqel Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 hei. jeg lurer på om noen damer har noen tips om hvordan man kan få mere volum i håret. si alle måtene du vet om. helst raske ! piqel Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 tupéring/hårspray rask måte, mye volum Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 En shampoo burde fikse saken. Iallefalll if0lge den kvinnelige fris0ren jeg bor med. Lenke til kommentar
piqel Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 noe annet? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Kommer an på hva slags sveis det er snakk om her. Har du naturlig hår og bare vil ha litt mer volum, ha i mousse når håret er tørt og bruk hårføner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå