co2 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Var på telefon med legen for litt siden, hvor jeg nevnte en betennelse som ikke forsvinner, hvorpå han anmodet at jeg tok 3x600mg Ibux pr dag i en uke. Etterpå kunne jeg ikke finne opp til 600mg på apoteket. Så er spørsmålet, er det i det hele tatt mulig å skaffe 600mg reseptfritt, og hvis ikke, MÅ jeg treffe legen for å få resept på dette? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 200 mg og 400 mg tabletter er untatt reseptplikten, altså kan du kjøpe det reseptfritt på apoteket. For å få 600 mg tabletter må du altså ha respt. Noen leger kan fakse resepten til apoteket, men du må sannsynlig ut med en avgift for dette uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Legevakten og så kanskje det døgnåpne apotekte i Oslo kanskje Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Kan tenke meg det fort blir dyrt med 400mg, ender opp med over 31 tabletter. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har 500mg i skapet tror jeg... Men mener de ikke er på sånn resept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå