liz Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 der er et alternativ i windows media player som hvis valgt(pleier å stå valgt ved installering) legger igjen en såkalt "super-cookie" sjekk ut denne siden... http://www.computerbytesman.com/privacy/su...supercookie.htm Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 gadd ikke se på linken, men det er så ufattelig irriterende med folk som er så opptatt av sikkerhet - folk som er redd for at folk som skal bryte seg inn på pc'en. Hvor stor er sjansen for at en "hacker" skal gå inn på din pc? hvorfor skulle han gidde å gå inn på din PC? Det er noe annet hvis du vet om en fyr som er interessert i å ta deg - eler hvis du har hemmelige saker på PC'en som kan være verdt millioner... (nå tenkte jeg ikke på warez, men store bedrifter o.l) Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Det kan være at sikkerhet ikke betyr så mye for deg, ikke for meg heller egentlig men om andre kan få tilgang til filene dine og i verstafall slette noen er dette veldig irriterende. I tilleg er det ikke bra om PC-en din blir brukt i f.eks et ddos attack fordi du ikke har brydd deg om sikkerhet. Dessuten synes jeg et så stort firma som microsoft burde hatt mindre sikkerhetsfeil Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Du gadd ikke å se på linken,men du gadd å skrive at du ikke gadd? Hvis du ikke bryr deg om sikkerhet hvorfor bryr du deg med at andre gjør det. Det kan jo bli opfattet som om du bruker dette sikkerhets hullet? Lenke til kommentar
mammut Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Den luringen bryr seg ikke om sikkerhet nei,Tenk om en hacker tok over din pc og hacket en skole i usa foreksempel . Det er ikke nytt du vill ikke merke det en gang. Sikkerhet er et must hvis du bruker windows som meg i alle fall. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 det jeg mener er at det er jo ikke vits i å være redd for at noen skal bryte seg inn på pc'en din, hvis du ikke vet om noen som har en grunn til å bryte seg inn på akkurat DIN pc. Sannsynligheten for at en ond hacker tilfeldigvis bryter seg inn på akkurat din Pc er jo ca lik sannsynligheten for at du får hjerteinfarkt og dør mens du laster ned en fix for sikkerhetshullet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå