ricksen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hei, jeg leter etter noen rimelige pc-høytalere i prisklassen ca. 500-1000. Har ikke så veldig høye krav til lydkvalitet og slikt(kan vel ikke det i denne prisklasssen ), men vil helst han noe som kan spille ganske høyt, slikt at man kan bruke det til vors. Takker for svar Lenke til kommentar
morra Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg hadde Logitech x-230 og var veldig fornøyd med det.. Nå har jeg oppgradert til x-530 og er fortsatt fornøyd. Eneste forskjellen er vel igrunn at dette er surround. Selve høyttalerne er like. Jeg spilte vanligvis bare på halvt volum, og likevel hørtes lyden i kjelleren (to etasjer under). Og da vi prøvde det på kjøpesenteret jeg jobber på, fikk vi tre klager på få timer på for høyt lydvolum Lenke til kommentar
ricksen Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Vurderer å kjøpe dette anlegget istedet LG HT303SU, fordi jeg også har bruk for en dvd-spiller til tv'en. Ville det være mulig å koble dette anlegget opp mot en laptop, med en aux-cabel eller noe slikt? Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 I følge LGs sider er det AUX-inngang på det anlegget, ja Så det skal ikke være noe problem... Lenke til kommentar
ricksen Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Takker og bukker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) . Endret 6. januar 2011 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå