TecGuy Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Strømkabel PC m/Jord 2m Nero 8 OEM Vista kompatibel CyberLink DVD Suite 6, 6Channel, OEM CD, Støtsikker PC-eske STOR Qpad|UC, Small Komplett Black, 4mm, Cooler Master Storm Scout Gaming case Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS, ASUS M4A79T Deluxe, Socket-AM3 AMD Phenom II X4 945 Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, XFX Radeon HD 4870 1GB GDDR5 Kingston USB 2.0 multikortleser for Samsung DVD±RW burner, SH-S223B Hitachi Deskstar P7K500 500GB, 7200RPM, Hitachi Deskstar P7K500 500GB, 7200RPM, Logitech X-530 Høyttaler 5.1, Roccat Kone Gaming Mouse, 10 button, Roccat Sense Mouse Pad, Logitech G15 gaming tastatur MS ROYALTY Vista Home Premium MS COA Label Windows MS MANUALS Win Vista Home Premium MS Win Vista Home Premium Engelsk MS Win Vista Home Pr. PUP 32bit Samsung 23" LCD Syncmaster 2333SW Garanti 3 år - Sende inn for 15442.64 kr / Ikke reknet med frakt enda Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 15000kr- for et skjermkort som koster 1100kr og en 3ghz får du ifra 500-700kr. Du vil nok klare å få bedre ytelse med cpu og gpu med 15000kr enn det der. Men du trenger sikkert 16gb ram Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Du får mer AMD Dragon om du klarer å pusle sammen en selv. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...33-32C491C3A373 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...BE-AC594E57403C Eller muligens enda bedre: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...8C-BDECCA0E1BBE Lenke til kommentar
TecGuy Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg kjøpte Pcen før dere svarte vist Takk for råd uasitt Takker og bukker Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bare så du vet det, det var en rompe pc til den prisen så det var absolutt et dumt kjøp. Lenke til kommentar
TecGuy Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg liker ass PC. bare så du vett det pizzaen xD Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 æsj , amd . hvorfor tok du ikke en i7 rigg istedenfor ? Lenke til kommentar
TecGuy Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 For jeg trenger ikke bedre Håper jeg ;P Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dummeste jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Med folk som deg gir det mening at nettbutikkene kan selge pcer til blodpris. Jeg hadde hvertfall aldri betalt 15k for noe sånt når man kan få et komplett i7 system til 11-12k, men det er vel bare meg Lenke til kommentar
provolone Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 fikk du med dragen eller? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst ta hensyn til dette neste gang. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
TecGuy Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 fikk du med dragen eller? Haha, du er nok ikke den første som spør meg om det xD Trur, ikke det desverre Lenke til kommentar
provolone Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 men seriøst. ikke kjøp den maskinen. er jo helt latterligt å betale så mye for den. uansett hvor "kul" den høres/ser ut Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 men seriøst. ikke kjøp den maskinen. er jo helt latterligt å betale så mye for den. uansett hvor "kul" den høres/ser ut Trådstarter har kjøpt den Lenke til kommentar
provolone Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 er da angrefrist Lenke til kommentar
TecGuy Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ordrestatus: Frigjort for plukk så det er forsent nå, og jeg gidder ikke å sende tilbake til komplett som tar 2-3 veker Endret 3. september 2009 av TecGuy Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 haha var jo lite vits å starte en tråd når man kjøpe PC rett etter å ikke vente på svar kankje den var dårlig får prisen men den er no raks alikavel vil vel dra det meste men du har alt år mye penger du hadde aldri vært så sløsat med penger Lenke til kommentar
Osse Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg har sedd gjennom PC byggerne til de fleste webshopper, det er såå irriterende, skulle tro at de har 0 peil de som setter opp utvalget på AMD byggern, eller ikke ønsker å selge AMD rigger. Er det noen som har sedd en god AMD konfigarasjon hos noen webshopp, så la meg gjerne vite det. Er slik at jeg blir oppgitt, gjelder Komplett, Netshop, Multicom iallefall, byggeren dems suger, suger er dårlig, skule klapsa de varm rundt øra for de oppsettene de har på AMD rigger. Endret 3. september 2009 av Osse Lenke til kommentar
TecGuy Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 haha var jo lite vits å starte en tråd når man kjøpe PC rett etter å ikke vente på svar kankje den var dårlig får prisen men den er no raks alikavel vil vel dra det meste men du har alt år mye penger du hadde aldri vært så sløsat med penger Endelig det var noen litt positivt Med folk som deg gir det mening at nettbutikkene kan selge pcer til blodpris. Jeg hadde hvertfall aldri betalt 15k for noe sånt når man kan få et komplett i7 system til 11-12k, men det er vel bare meg skjerm 2-3tusen... Etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå