Hansforum Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 På mitt gamle logitech cordless desktopp fra 2003 kunne jeg bruke mediaknappene til å styre play/pause og skip i winamp. Dette kan jeg ikke gjøre på Logitech G19. Jeg har nyeste versjon av software på winamp og på G19. (mediaknappene fungerer i Mediaplayer og iTunes) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 I Winamp: Options -> preferences -> Global hotkeys -> Enable default multimedia key. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg finner ikke det valget. Inne på Preferences har jeg hovedvalgene: - General Preference, - Media Library, - Skins, - Plug-ins. Jeg fant ikke Global hotkeys under noen av de valgene. Jeg har nyeste versjon. 5.56. Er det samme versjon du har? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skal ligge under General preferences mener jeg. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Nei. Har sjekket flere ganger. Kan du se hvilken versjon du har. Kanskje de har kuttet ut dette valget på nyeste versjon :-( Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 5.56 har jeg. Slik skal det være: Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg hadde ikke den menyen. Winamp leveres med mye rart, så jeg hadde nok bare lastet ned et minimum. Da jeg installerte hele pakken så fant jeg de valgene. Takk for hjelpen. Det var svært hjelpsomt. Endret 4. september 2009 av Hansforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå