Gå til innhold

Ipod touch problem

Anbefalte innlegg

Har hat en Ipod touch 1gen 8gb i nesten et år nå. den har vert trofast og grei. men bare noen måneder etter jeg kjøpte den, har jeg hatt et veldig irriterande problem:

post-184950-1251745599_thumb.jpg

Ca der den røde linjen går, har de blitt umulig å trykke. ipoden registrerer de ikke i de hele tatt. de vil si at de er umulig å trykke på "E" eller "D", "Z" og "3" i portrett mode. . slideren får å opne ipoden er også vanskeli å opne av og til, jeg må bruke tuppen av pekefingern for at de ska funke. dette påvirker mange typer spill som jeg ikke kan bruke 100%... dette probleme er 98% av tiden... AV OG TIL funker den helt fint, men de er vanlivis noen timer eller bare noen minutter. kanskje noen dager.

aldri sett noen andre ha dette probleme men håper å få hjelp!!

PS. har prøvd å gjenopprette ipoden mange ganger uten hell.

takk!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Har du hatt den i under 2 år så har du ennå garanti, en slik vare bør ligge på butikken den er kjøpt i sin database (eventuellt på en kjede sitt register eks elkjøp, expert) Hør med dem.

hvis ikke finnes det privatpersoner som reparerer ved drop-in, det kan også være en mulighet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har du hatt den i under 2 år så har du ennå garanti, en slik vare bør ligge på butikken den er kjøpt i sin database (eventuellt på en kjede sitt register eks elkjøp, expert) Hør med dem.

hvis ikke finnes det privatpersoner som reparerer ved drop-in, det kan også være en mulighet.

ja men problemet er at faren min kjøøpte den i england på en data sjappe... husker neppe navnet på den nå:p og hadde ikke reist til england bare pga de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...