t0rg31r Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Har hat en Ipod touch 1gen 8gb i nesten et år nå. den har vert trofast og grei. men bare noen måneder etter jeg kjøpte den, har jeg hatt et veldig irriterande problem: Ca der den røde linjen går, har de blitt umulig å trykke. ipoden registrerer de ikke i de hele tatt. de vil si at de er umulig å trykke på "E" eller "D", "Z" og "3" i portrett mode. . slideren får å opne ipoden er også vanskeli å opne av og til, jeg må bruke tuppen av pekefingern for at de ska funke. dette påvirker mange typer spill som jeg ikke kan bruke 100%... dette probleme er 98% av tiden... AV OG TIL funker den helt fint, men de er vanlivis noen timer eller bare noen minutter. kanskje noen dager. aldri sett noen andre ha dette probleme men håper å få hjelp!! PS. har prøvd å gjenopprette ipoden mange ganger uten hell. takk! Lenke til kommentar
t0rg31r Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 anyone?? Lenke til kommentar
NorStereo Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du hatt den i under 2 år så har du ennå garanti, en slik vare bør ligge på butikken den er kjøpt i sin database (eventuellt på en kjede sitt register eks elkjøp, expert) Hør med dem. hvis ikke finnes det privatpersoner som reparerer ved drop-in, det kan også være en mulighet. Lenke til kommentar
t0rg31r Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Har du hatt den i under 2 år så har du ennå garanti, en slik vare bør ligge på butikken den er kjøpt i sin database (eventuellt på en kjede sitt register eks elkjøp, expert) Hør med dem.hvis ikke finnes det privatpersoner som reparerer ved drop-in, det kan også være en mulighet. ja men problemet er at faren min kjøøpte den i england på en data sjappe... husker neppe navnet på den nå og hadde ikke reist til england bare pga de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå