lokomoko Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg så en film for veeldig lenge. Problemet er at jeg ikke husker hva filmen het, og nesten ikke hva den handlet om, bare at det var en bra film. Jeg tror filmen handlet om at det var en mann som fikk et slags forvarsel om at en bro skulle kollapse i USA. Den var også en sann historie, om jeg husker rett eller iallefall basert på det. Tror det endte med at han prøvde å advare folkene på broen, men de ville jo selvfølgelig ikke høre på han, og broen kollapset og han fikk reddet noen personer. Dette var en litt dårlig forklaring, men takk for alle tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 jeg tør vedde på at det er The Mothman Prophecies (2002) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her!I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg