skjerve Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) En venninne av meg er markedsansvarlig på Finse Hotell, og trenger nye bilder til bruk i annonser, web, brosjyrer m.m. Hun har ikke rare budsjettet, og er i stedet kreativ. Da jeg var ung og drømte om å bli fotograf hadde jeg kastet meg over dette - så får det være opp til den enkelte å vurdere "gratisarbeid" eller ikke. Skulle gjerne gjort det selv (selv om jeg ikke lenger drømmer om å bli fotograf), men unner Finse Hotell bedre bilder enn en rusten eks-fotograf kan bidra med... Konseptet er i hvert fall: Mot å gi Finse Hotell rettighet til å publisere bildene du tar, får du opplevelsen og cred'en. Oppdraget er å fotografere Hardangerjøkulen (Blåisen), Rallarvegen, Finse City, Fjell-/turområder, Finse Hotel, Restaurant og mat og Rallarmuseet . Finse Hotell gir deg 2 overnattinger med full pensjon guidet tur på Hardangerjøkulen og Rallarmuseet og lån av sykkel til Rallarvegen. Se vedlegg for informasjonen fra Finse Hotell. Der finner du også adressen du skal sende bilder til for at Hege kan finne fram til den rette fotografen. PS! Denne tråden er startet med velsignelse fra Akam-redaksjonen. Helsing Erik Olympus Noreg Finse_Fotooppdrag.ppt Endret 31. august 2009 av skjerve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå