Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det er din tur til å bestille billetter, har du 24timer på deg til å gjennomføre bestillingen. Etter det må du registrere deg i køen på nytt. Du kan betale med VISA/MasterCard. Fra og med 01.01.2010 har du 72 timer på deg til å gjennomføre bestillingen og kan benytte nettbank/bankoverføring.

kilde, gathering.org

 

 

EDIT:

Jeg er 14 (nesten 15 på tg), hvordan er det å dra aleine dit da?

Blir i så fall første gang jeg er der.

Endret av mikkel10
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det har da vært 72 timer før, men nå går køen kjappere da^^,

 

Køen har gått veldig kjapt, i første mailen fra PTN sto det at jeg var nummer 384 eller noe slikt i køen, nå er jeg nummer 13.

Lenke til kommentar
Det har da vært 72 timer før, men nå går køen kjappere da^^,

 

Køen har gått veldig kjapt, i første mailen fra PTN sto det at jeg var nummer 384 eller noe slikt i køen, nå er jeg nummer 13.

 

Det er fordi ptn flytter køen manuelt for å få gjort alt raskere : ) Det forklarer også 24-timers greia; at det skal gå fortere

Lenke til kommentar

la meg til i køen på forhånd men fikk aldri noe mail med at jeg kunne kjøpe etc.

 

dro innpå partyticket nå for og se hvor i køen jeg var, så fant jeg bare prisliste og skjema for bestille.

fylte nå ut og betalte, står jeg har biletter og ordren fullført på your account siden men går jeg innpå tg eventlinken spør den om jeg vil gå i butikk kø.

antar jeg har fått meg biletter da :D

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...