TheMartine Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Haha, er halvt russer:P Hva skjer når man stiller seg i lotterikøen? Må man betale nå eller noe? Hehe, freaky. Nei, når du stiller deg i lotterikø er du i teorien med i billettkøen, bare at den ikke har startet ennå. Når de åpner for billettsalg, vil alle som står i lotterikøen få et random nummer i køen, og så kan de første begynne å handle. Jo fortere de før deg handler, jo fortere går køen framover. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er det viktig å melde seg inn nå får å få biletter? Og jeg er ikke 100% sikker på at jeg skal, men ganske, så burde jeg melde meg inn i køen? Og når starter lotterisaken? Beklager er helt grønn på dette Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er det viktig å melde seg inn nå får å få biletter? Og jeg er ikke 100% sikker på at jeg skal, men ganske, så burde jeg melde meg inn i køen? Og når starter lotterisaken? Beklager er helt grønn på dette Næh, det er nok ingen hast. Dessuten kan man også melde seg inn i køen etter at salget har startet. Lotterikøen som går nå, er vel mest for folk som håper på å komme langt foran i køen, i og med at det er helt tilfeldig hvilket nummer man får når salget starter. Plassnummeret i køen er lotteriet, med andre ord. Håper du forstod, litt dårlig til å forklare. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Ok, skjønte det nå. Er det noe fast transport for TG deltakere som går fra Oslo eller noe? .. NSB har ikke ruter for april enda:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Ok, skjønte det nå. Er det noe fast transport for TG deltakere som går fra Oslo eller noe? .. NSB har ikke ruter for april enda:P Nei, det er vel mange som tar toget. Går jo en del tog til Hamar, og buss sikkert. Ellers arrangeres det ofte TG-busser fra større steder, men da må du følge med litt eller starte prosjektet selv. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Mener da det pleier å arrangeres et par busser fra sørlandet, enkelte kjører forbi / gjennom Oslo. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Da er det bestemt, jeg SKAL på TG 2010. Blir første gangen, heldigvis får jeg med meg folk med litt erfaring. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Blir 4. gangen min. Dette er første gangen jeg ikke gleder meg hinsides mye, men jeg blir med for det. Jeg vet at jeg hadde sittet hjemme og angret som faen om jeg ikke hadde dratt på TG. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det blir min første gang, jeg må innrømme at jeg er ganske spent. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Det var jeg å i fjor og. Følelsen av å se lyset bli slokket er en av de tingene som gjør det hele 110% p0rn0 Edit: Teksten kopierte seg selv. Endret 22. desember 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Første gangen er magisk, så for dere som drar dit for 1. gang: Gled dere. Jeg kunne gitt alt i verden for å få gjenoppleve følelsen av å gå inn på TG for første gang, og første gang lysene slukkes. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Første gangen er magisk, så for dere som drar dit for 1. gang: Gled dere. Jeg kunne gitt alt i verden for å få gjenoppleve følelsen av å gå inn på TG for første gang, og første gang lysene slukkes. Så du sier jeg vil trenge Kleenex/tørkerull da lysene slukker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Absolutt. Bucketloads. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Er det noen regler rund lyskaster på TG? Er jo folk som tar med anlegg på flere tusen watt, så hvorfor er det ingen som har tatt med en lyskaster? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hva skal du med en lyskaster? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Vi har et par lyskastere i nordenden. De pleier å holde. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hva skal du med en lyskaster? Lage fete effekter i mørket eller tiltrekke seg oppmerksomhet. Endret 22. desember 2009 av martin808 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hva vil vaktene si om man lyser med laser (kraftig) om kvelden? Hele strålen synes. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Du vil få en advarsel, og etterhvert vil den bli konfiskert. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det har vi erfaring med:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå