Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har et lite spørsmål.

Jeg har satt meg i kø for å få biletter til TG10 nå ..

 

Og jeg får opp dette:

You are now waiting to access the ticketsales.

 

You are participating in the lottery to enter the sales queue.

 

There are 187 participants in the lottery so far and more may come until tor 24-12-2009 19:00:00 CET.

 

Do you want to leave the queue? Yes, I want to leave the queue.

 

We will send an email to [email protected] telling you all this in a few minutes.

 

Please do not reload this page, it will automagicly reload every 20 minutes.

 

You will not lose your place in the queue by logging out, so please log out and check your email often.

 

Vil dette si at jeg ikke kan lukke Mozilla Firefox? ..

Og hva skjer når de 187 stk. er borte?

Er det da min tur til å bestille, eller åssen foregår dette?

Lenke til kommentar

For det første: Lotteriet har ikke startet enda, det er en feil.

 

Det er ikke noe problem å lukke nettleseren. De 187 blir ikke borte, da dette kun er ett lotteri som bestemmer din plass i billettkøen (Det er ikke noe problem å lukke nettleseren i billettkøen heller).

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar
Hei, jeg har et lite spørsmål.

Jeg har satt meg i kø for å få biletter til TG10 nå ..

 

Og jeg får opp dette:

 

Vil dette si at jeg ikke kan lukke Mozilla Firefox? ..

Og hva skjer når de 187 stk. er borte?

Er det da min tur til å bestille, eller åssen foregår dette?

 

Nei, du kan lukke firefox så mye du vil. Grunnen til at de ikke vil du skal reloade siden hele tiden er for at gjerne er mye trafikk der. Det siste de trenger da er enda høyere trafikk av folk som skal sjekke hvor de er i køen. Dette lotteriet var en feil og teller ikke, men det er slik det funker. Du melder deg på i lotteriet. Tallet du får da har ikke noe å si. Så trekkes plassene i billettkøen. Du får da en rekke spammail omtrent for hver 10. plass du har flyttet deg i køen. Når du kommer fram har du vel 72 timer på deg til å kjøpe billettene.

 

Jeg trodde KANDU/TG var medeier eller eneste eier i PartyTicket/CoreTicket.. ? :p

 

Partyticket er en billettside som selger billetter til mange forskjellige arrangementer.

Lenke til kommentar

Fra Forumet på gathering.org:

Hei!

Beklager veldig at det ikke er kommet informasjon på gathering.org. Per dags dato er det ikke avgjort, men det planlegges å komme med detaljene i løpet av denne helgen. Skjønner godt at dere er frustrerte!

 

Dersom det blir PTN så er det visstnok sannsynlig at lotteriet ikke blir restartet. Dette fordi det har rett og slett ingenting å si når en person joinet lotteriet. Så dere som er der fra før kan bare fortsette å være der, og dere som har ventet med å joine - dere kan godt bare joine for å være sikker.

 

Igjen, beklager at det har vært tynt med informasjon. Men vi har ikke håndfast info angående dette, og kan derfor ikke gå ut med noe vi ikke har.

 

Ønsker dere en strålende fredag!

 

--

Berit Emilie Nordbø

Info:Content Chief

 

Altså, det er bare og melde seg på lotteriet. Og de som allerede er i det, bør ikke melde seg ut.

 

Dette er altså hentet herfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...