Håvard Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da ser det jaggu ut til at jeg dukker opp på TG10 også.. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Yay, gleder meg Håvard ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da ser det jaggu ut til at jeg dukker opp på TG10 også.. ^^ Best for deg, du som ikke ble med på TG09.. Prøve å dra med danielsn også? Sist han var på TG var vel i 07? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da ser det jaggu ut til at jeg dukker opp på TG10 også.. ^^ Best for deg, du som ikke ble med på TG09.. Prøve å dra med danielsn også? Sist han var på TG var vel i 07? Hm.. 07 var det året jeg dro til Ahus, så husker ikke Men denne gangen prøver jeg en opptreden i crewet.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hm.. 07 var det året jeg dro til Ahus, så husker ikke Men denne gangen prøver jeg en opptreden i crewet.. Denne gangen har du værsågod å bli der og. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Da ser det jaggu ut til at jeg dukker opp på TG10 også.. ^^ Best for deg, du som ikke ble med på TG09.. Prøve å dra med danielsn også? Sist han var på TG var vel i 07? Ja, danielsn har man savnet. Han får dra med Linn om nødvendig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da ser det jaggu ut til at jeg dukker opp på TG10 også.. ^^ Best for deg, du som ikke ble med på TG09.. Prøve å dra med danielsn også? Sist han var på TG var vel i 07? Ja, danielsn har man savnet. Han får dra med Linn om nødvendig Jepp. Jeg planlegger å kidnappe han neste gang jeg møter han, slik at jeg kan legge han bakerst i skapet frem til TG begynner. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 tenk og delta på et arengemang før tg, ta med seg masse mat og bo i skipet. se hele rigginga og sånt ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Tviler på at du får komme inn. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 tenk og delta på et arengemang før tg, ta med seg masse mat og bo i skipet. se hele rigginga og sånt ^^ Det hadde vært sykt digg å vært på plass, når de andre deltakerne kom inn. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Morro hadde det vært. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Morro hadde det vært. Høres fett ut å slippe og stå i den driit lange køen Forresten er det noen som vet sånn ca når billettene kommer ut for salg? (A) 1 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hm.. 07 var det året jeg dro til Ahus, så husker ikke Men denne gangen prøver jeg en opptreden i crewet.. Denne gangen har du værsågod å bli der og. Ey, det har skjedd _EN_ gang! Og jeg overlevde da TG08, samt en tysklandstur i 09.. Og! Jeg har overlevd studentlivet i England, hvertfall sålangt! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ey, det har skjedd _EN_ gang! Og jeg overlevde da TG08, samt en tysklandstur i 09.. Og! Jeg har overlevd studentlivet i England, hvertfall sålangt! Ja det skal du ha, du klarte deg bra i 08, til tross for det styggkalde soveteltet, som kunne tatt knekken på selv den beste. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du holder nok ut Håvard Skal du dit neste år I.A.G? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Skal du dit neste år I.A.G? Har sendt crewsøknad til Event: Production, men har ikke fått svar enda... Hvis jeg ikke skulle komme inn der, er det nok store muligheter for at det blir HW-rekka denne gangen også. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 IAG, har du tidligere vært på Event:Production? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nope, har ikke vært crew på TG før. Kun på HW-LAN aka The Experience i 2007. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er køsystemet til Partyticket rett rundt hjørnet nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå