Estella! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg som jobber i fiske/ og fersvare avd også....kommer jo nesten ikek bort fra jobb da heller jo den som er i nærheten av meg med ett akvarium ligger skummelt ann vann og pc er IKKE bra kombinasjon Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg som jobber i fiske/ og fersvare avd også....kommer jo nesten ikek bort fra jobb da heller jo den som er i nærheten av meg med ett akvarium ligger skummelt ann vann og pc er IKKE bra kombinasjon Tørr jeg nevne vannavkjøling Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Invitasjonen til TG 2010 er lagt ut. Forøvrig, jeg er naturligvis crew igjen og gleder meg til TG 2010. Setter pris på din faste private omvisningstur Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 jeg som jobber i fiske/ og fersvare avd også....kommer jo nesten ikek bort fra jobb da heller jo den som er i nærheten av meg med ett akvarium ligger skummelt ann vann og pc er IKKE bra kombinasjon Tørr jeg nevne vannavkjøling Ikke alltid det funker som planlagt Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Snakker vi koble vannkjølingen inn på akvariet? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Setter pris på din faste private omvisningstur Alltid. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 hææ ? ok. de i bakgrunnen er ungan hans<3 måtte liksom bare legge til et bilde for og få liv i tråden Ka fan, er picachu (?) et hannkjønn..? -_- Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Bah, jeg er kvalm av smågodt. Minner meg så jævlig om TG. Om jeg bare fant noe fæl trance å høre på, kunne jeg bare lukket øynene og følt at jeg var i skipet igjen <3 Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du får laste ned attention grabbern fra i år Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Bah, jeg er kvalm av smågodt. Minner meg så jævlig om TG. Om jeg bare fant noe fæl trance å høre på, kunne jeg bare lukket øynene og følt at jeg var i skipet igjen <3 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Aww, you guize Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du får laste ned attention grabbern fra i år Attention grabberen fra sist TG var den klart beste hittil. Ble så utrolig gira når jeg hørte den ble spilt fra scenen. Bah, jeg er kvalm av smågodt. Minner meg så jævlig om TG. Om jeg bare fant noe fæl trance å høre på, kunne jeg bare lukket øynene og følt at jeg var i skipet igjen <3 Er så utrolig drittlei den sangen, men er digg å høre på for det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Attetion grabberen var vill, ja. Jeg har hatt den på treningsspillelista mi helt til for et par uker siden, jeg. Skal godt gjøres å toppe den, altså. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hmmm. Skal jeg bygge meg en koffert pc til TG? Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hmmm. Skal jeg bygge meg en koffert pc til TG? Yeah! Gogogo! Lenke til kommentar
Syn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Koffert som i kinky, I presume? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hmmm. Skal jeg bygge meg en koffert pc til TG? Trodde du hadde bestemt det jeg? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kredz hvis du snakker om stasjonær pc. Laptop-koffert er ikke så imponerende. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 hva med laptop deler i en bitte-liten koffert? :D Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hadde jo bestemt meg, men blir så mye svetting. Hvor mange ville brydd seg tenker jeg. Og ja, stasjonær, retro og ikke kinky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå