Estella! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 satt fast pcen+skjermer med hengelås når jeg sov på hotellet i år jeg bare for å være på den sikkre siden. Hvordan låste du skjermene og pc'en med hengelås? var hull bak på foten på skjermen tredde igjenom kabinette når jeg åpna dørene og festa i de pallene under bordet...tata Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) sånn ca slik tenker jeg: evt kingston-lås, jeg brukte sånn lås på reserve-laptoppen min, som var i baggen hele turen kingston låser seg i ramma på utstyret, det aller meste av dyre ting som er lette å ta med seg har slik mulighet edit: anbefaller kingston-lås for alle som er veldig redde for utstyret eller av en eller annen grunn trenger det, enkelt og sikkert... Endret 3. september 2009 av aklla Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Kensington-lås er en fin ting, ja. Uheldigvis har noen produsenter tatt billigversjonen og bare festet låsen i plastikken, og ikke selve ramma EDIT: WIN! Innlegg nr 8888 Endret 3. september 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Takk for alle svar på forrige, begynner og glede meg skikkelig nå Komme igang med hyllebygging i helga. Endret 4. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skal hente kabinett idag hvis jeg får tid så blir det å begynne og se hva jeg skal gjøre med et osv. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hobby plate, sponplate eller Kryssfinér? Lenke til kommentar
vebbiz Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det blir en jomfru tur på meg neste år Noe som er lurt og huske på? Hvis noen har en del erfaring med TG her så må dere bare komme med tips Er det lett og få plass osv? Skal dit med 4 venner btw. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Til tider er det veldig fult på soveplassene og tribunene, så der er ikke alltid like lett å finne en plass å sove nei. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Vi ønsker ikke å redigere innlegg da vi ikke vil manipulere intensjonen med det aktuelle innlegget, dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som var svar på de allerede slettede. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. For de som er glad i å spamme, fjolle og tulle har vi kategorier som "Off-topic", "Humor" og "Lekeplassen", denne tråden skal ikke brukes kun for å øke antall innlegg. Vennligst respekter dette om man ønsker å delta I henhold til retningslinjene ble '56' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Det henvises til kategorien ”Tilbakemeldinger om Forumet” for tilbakemeldinger av generell art. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 vert på TG siden 05 nå. aldri hatt noen problemer med tyveri av mit utstyr mitt, bli kjent med folka rundt deg og spør om de kan passe på når du ikke er der. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg har vert på tg med venner to år på rad nå og har ikke merket noe til tyveri. Vi har ikke sikret eiendelene mine noe særlig. Vi ber bare de rundt oss holde et øye på plassene våre når vi er borte og så gjør vi det samme med dem. Har fungert fint for vår del hvertfall. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvordan er det med å få allt inn i skipet? Klarer ikke ta pc, stol, skjerm +++++++++ på en gang.. +_o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvordan er det med å få allt inn i skipet? Klarer ikke ta pc, stol, skjerm +++++++++ på en gang.. +_o Du går sammen med andre å bærer inn sammen, du kan gå flere turer, eller du kan gjøre som meg, og de jeg drar sammen med: Skaffer tralle, så en får alt inn på en gang. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Et par innlegg som ble slettet er flyttet tilbake til tråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 tg2010 oh yesss, blir mitt 10ende år på rad ;D Aww, det hadde jeg i fjor. Fikk ikke så mye som en kakebit som gratulasjon. Feiret inni meg, da. Og det var virkelig et av de beste årene jeg har hatt der oppe også, så. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Mitt beste år var årets, men det var også sikkert noe i at det var mitt første Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Mitt beste år var årets, men det var også sikkert noe i at det var mitt første Hehe, mye mulig, du! Men det var vel samtidig ditt verste, kjedeligste, morsomste, kjipeste etc. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Faktisk ikke. Jeg smilte faktisk bredt med en gang jeg kom innenfor. De dagene der var en herlig opplevelse. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Faktisk ikke. Jeg smilte faktisk bredt med en gang jeg kom innenfor. De dagene der var en herlig opplevelse. Jo jo, men uansett var det det verste året du noen gang har hatt på TG, i og med at det så langt er ditt eneste. Men at det er en herlig opplevelse, den støtter jeg fullt ut. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvor høye er bordene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå