Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg sendt crewsøknad jeg også, så får vi se hva det blir til. :)

 

Da jeg sendte inn søknad for et par uker siden, så stod det "Stengt for søknader." Og det gjør det fortsatt.

 

Hvorfor det egentlig?

 

Det er ikke riktig. Det er veldig åpent for søknader, vi vil ha flere. :)

 

Prøvd igjen? Hvis det fortsetter å skje, si ifra.

Lenke til kommentar
Nice. Tar du med deg reker i akvarium på TG, skal du få premie av meg. :D

 

Haha :D Kan jo lett gjøre det! Har et 20 liters akvarie som kan stå i hylla mi.

Er faktisk gjennomførbart, dog er det å ha 20 liter vann i en hylle med PC og det hele lite fristende! Får se om jeg gjør det til en realitet, avgjørelsen kommer nok litt nærmere TG :)

 

Takk for idéen TheMartine!

Lenke til kommentar

Her blant annet.

 

Heilage: Ja, jeg sendte da inn søknader et par dager etter den 13. november. :) Stusset bare på hvorfor det stod at det var stengt.

 

Fikk ingen feilmeldinger eller noe, men på linken jeg la ut i dette innlegget så står det at det er stengt. Og derfor lurte jeg litt på om jeg var for sent ute. :wee:

 

Men den er grei altså. Gleder meg, både til svar og turen opp. (Som jeg tar uansett.)

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Her blant annet.

 

Heilage: Ja, jeg sendte da inn søknader et par dager etter den 13. november. :) Stusset bare på hvorfor det stod at det var stengt.

 

Fikk ingen feilmeldinger eller noe, men på linken jeg la ut i dette innlegget så står det at det er stengt. Og derfor lurte jeg litt på om jeg var for sent ute. :wee:

 

Men den er grei altså. Gleder meg, både til svar og turen opp. (Som jeg tar uansett.)

 

Det kommer an på hva du søkte. Noen crew er stengt, men en del skal enda være åpne. Hva søkte du? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...