Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lillebjørn Nilsen - Haba haba!

 

Det var en gang et troll - Det var en gang et troll Som likte rock 'n roll - Som likte rock 'n roll Det var et rocketroll - Det var et rocketroll

Som kunne telle til tolv - Som kunne telle til tolv Og synge; haba haba ha ba

Haba haba haba, å å å je e e

 

En liten negergutt - En liten negergutt Pakka sammen krutt - Pakka sammen krutt

Til en kjempe kinaputt - Til en kjempekinaputt Men så sa det bare futt - Men så sa det bare futt Og han sa; ha ba haba haba

Haba haba haba, å å å je e e

 

Mikke mikke mus - Mikke mikke mus Bodde i et hus - Bodde i et hus

Han hadde boller og brus - Han hadde boller og brus Men så kom det en pus - Men så kom det en pus

Og han sa; haba haba haba

Haba haba haba å å å je e e

 

En liten kineser - En liten kineser Sitter og leser - Sitter og leser

Puster og peser - Puster og peser Leser så det freser - Leser så det freser Sier; haba haba haba

Haba haba haba å å å je e e

 

Aha ha ha, aha ha ha Ahi hi hi, ahi hi hi Aho ho ho

Aho ho ho

Og hutte tutte tu Og hutte tutte tu Og haba haba haba

Haba haba haba å å åje e e e

Lenke til kommentar
For dere som lurer på hele Olum vs Syn skandalen så er det faktisk sant! Olums søster kom inn i skipet en natt, og fikk veldig fort kantakt med Syn a.k.a. Casper :) Hun dreiv å maserte han og greier... Og plutselig forsvant de bare... Alle andre bortsett fra Olum vet hva som skjedde den skjebnesvangre natten påskeaften :)

 

Det er skrevet en del før den posten óg.

Lenke til kommentar
Hvordan går det med PC og hylleplanleggingen til folk :)?

 

Nå ha jeg i hvert fall fått meg nytt kabinett, så jeg har nå kommet i gang med PC-bygginga/oppgraderingen...

 

Men 24-pins-ledningen fra PSU er for kort :( Spørsmålet er om jeg skal kjøpe forlenger, eller ny PSU med en gang. Hva tror dere? (Jeg har planer om å kjøpe ny PSU etter jul uansett) Den PSU-en jeg har nå er på 350W eller noe i nærheten :p

Lenke til kommentar

Burde vel oppgradere noe på PC'n min før TG. Planlegger å la økonomien havne litt i balanse før jeg kjøper nytt hovedkort og en Phenom II-prosessor. Heftigste AM3-kortene er jo faktisk ikke så dyre.

 

Men hvor langt kan man strekke denne hvitevare-regelen? Sett at man har en hjemmesnekra enhet med en PC-vifte eller to med kjøleriber som passer rundt en boks koblet rett inn i PSU'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...