Syn Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 rudde, du ville forstått det om du hadde vokst opp med 151 pokemons og ikke over 9000 som det er i dag. Og hva er det det ikke er lov å diskutere her som er aktuelt til tg mener du? Sjekk fakta før du snakker a, som f.eks. uTorrent problemer under TG som oppstår på TG, hvordan man skal organisere musikken sin til TG fordi man skal høre på den under TG. Masse annet å dra frem men gidder ikke drive med brainstorming for å tilfredsstille deg. Beklager, jeg leste ikke gjennom alle de 80 sidene på nytt for å finne hva du snakker om, da jeg ikke har lagt videre merke til at det har vært et problem. Jeg hadde rettogslett ikke tid til å lese poster i 10 timer fremover, så jeg tenkte at det tok mindre tid om du bare forklarte det. Jeg vet nå at det var en utilgivelig feil, og jeg håper du en vakker dag kan tilgi meg ostore rudde. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2009 Rapporter Del Skrevet 19. november 2009 Ahh...Da er det bare 130 dager igjen folkens, må si jeg gleder meg Senere idag blir det snakk om hylle med gjengen min Lenge siden jeg har vært på Lan nå, og jeg tror at TG blir awesume! POKEMONSPOILER! Hvis du er imot det, drit i å se Jeg gjør dette for å få dagene til å gå fortere Nr. 20: Glemte Raticate igår Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 rudde, du ville forstått det om du hadde vokst opp med 151 pokemons og ikke over 9000 som det er i dag. Og hva er det det ikke er lov å diskutere her som er aktuelt til tg mener du? Sjekk fakta før du snakker a, som f.eks. uTorrent problemer under TG som oppstår på TG, hvordan man skal organisere musikken sin til TG fordi man skal høre på den under TG. Masse annet å dra frem men gidder ikke drive med brainstorming for å tilfredsstille deg. Beklager, jeg leste ikke gjennom alle de 80 sidene på nytt for å finne hva du snakker om, da jeg ikke har lagt videre merke til at det har vært et problem. Jeg hadde rettogslett ikke tid til å lese poster i 10 timer fremover, så jeg tenkte at det tok mindre tid om du bare forklarte det. Jeg vet nå at det var en utilgivelig feil, og jeg håper du en vakker dag kan tilgi meg ostore rudde. Rudde93 Som tilsier at jeg muligens er født i 1993 2009-1993 = 16 Pokémon kom i 1998 da var jeg 5 år som passer fint til en pokémon alder, da fikk jeg mitt første pokémon kort av min stebror og lagde en samling som jeg la på hylla i 2000. __________ Noen som har planer om å være i crew i år? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Har litt løst å prøve crew for a day Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Yess! Var på tide med en tråd nå ja Gleder meg! Og til den pokemòn greine, hvis dere lurer på hvilket nr de forskjellige er kan dere se her. Go Pokemòn! "Pokewiki" Endret 20. november 2009 av Kuli93 Lenke til kommentar
Syn Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Beklager lille rudde, jeg bare bryr meg ikke om hva du mener. Case closed. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Yess! Var på tide med en tråd nå ja Gleder meg! Nå? Troden er tre måneder gammel. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Beklager lille rudde, jeg bare bryr meg ikke om hva du mener.Case closed. Så hvorfor i kommenterer du meg med det første? Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Ja, men har ikke oppdaga den før nå ^^, Er ikke veeeeldig aktiv på forumet her Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Tråden burde blitt laget sekundet tg09 var ferdig Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Tråden burde blitt laget sekundet tg09 var ferdig Den ble det... Men så ble den stengt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Tråden burde blitt laget sekundet tg09 var ferdig Vi har prøvd flere ganger, men de blir jo stengt hele tiden. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Tar jo bort litt av spenningen da, om det alltid er en TGtråd for neste år oppe kan man jo ikke glede seg til tg nærmer seg og at tråden kommer Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 At det var? Jeg ser ingen problemer med å glede seg et helt år. Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Så sant så sant Som om du ikke gleder deg til sommerferien!? Satt og gleda meg til TG10 siste natta på tg09 Forsatt like spent Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 På samtlige av nickene mine(steam, xfire, msn) står det"Arne, TG!!!!" Jeg gleder meg sålangtinnigranskauen Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 *mine innlegg* Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Jeg tar æren av å poste dagens pokemon! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Pichatcu<3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Pichatcu<3 Feil pokemon...igår var det Ekans, idag er det Arbok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå