Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

rudde, du ville forstått det om du hadde vokst opp med 151 pokemons og ikke over 9000 som det er i dag. Og hva er det det ikke er lov å diskutere her som er aktuelt til tg mener du?

 

Sjekk fakta før du snakker a, som f.eks. uTorrent problemer under TG som oppstår på TG, hvordan man skal organisere musikken sin til TG fordi man skal høre på den under TG. Masse annet å dra frem men gidder ikke drive med brainstorming for å tilfredsstille deg.

 

Beklager, jeg leste ikke gjennom alle de 80 sidene på nytt for å finne hva du snakker om, da jeg ikke har lagt videre merke til at det har vært et problem. Jeg hadde rettogslett ikke tid til å lese poster i 10 timer fremover, så jeg tenkte at det tok mindre tid om du bare forklarte det.

Jeg vet nå at det var en utilgivelig feil, og jeg håper du en vakker dag kan tilgi meg ostore rudde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh...Da er det bare 130 dager igjen folkens, må si jeg gleder meg :) Senere idag blir det snakk om hylle med gjengen min :wee: Lenge siden jeg har vært på Lan nå, og jeg tror at TG blir awesume!

 

POKEMONSPOILER! Hvis du er imot det, drit i å se :) Jeg gjør dette for å få dagene til å gå fortere :)

 

Nr. 20: spearow.gif

 

Glemte Raticate igår :(

 

Lenke til kommentar
rudde, du ville forstått det om du hadde vokst opp med 151 pokemons og ikke over 9000 som det er i dag. Og hva er det det ikke er lov å diskutere her som er aktuelt til tg mener du?

 

Sjekk fakta før du snakker a, som f.eks. uTorrent problemer under TG som oppstår på TG, hvordan man skal organisere musikken sin til TG fordi man skal høre på den under TG. Masse annet å dra frem men gidder ikke drive med brainstorming for å tilfredsstille deg.

 

Beklager, jeg leste ikke gjennom alle de 80 sidene på nytt for å finne hva du snakker om, da jeg ikke har lagt videre merke til at det har vært et problem. Jeg hadde rettogslett ikke tid til å lese poster i 10 timer fremover, så jeg tenkte at det tok mindre tid om du bare forklarte det.

Jeg vet nå at det var en utilgivelig feil, og jeg håper du en vakker dag kan tilgi meg ostore rudde.

 

Rudde93

 

Som tilsier at jeg muligens er født i 1993

 

2009-1993 = 16

Pokémon kom i 1998 da var jeg 5 år som passer fint til en pokémon alder, da fikk jeg mitt første pokémon kort av min stebror og lagde en samling som jeg la på hylla i 2000.

 

__________

 

 

Noen som har planer om å være i crew i år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...