Nevvis Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Er ikke Mewtwo nummer 151? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 mew er vel 151 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Tør jeg spørre hvorfor i pokker du poster bilder av pokémon? Fordi han har alt for lite å finne på. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Sameboe, kan du legge bildene i spoiler, værsåsniiiiill? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Sameboe, kan du legge bildene i spoiler, værsåsniiiiill? Ja for bildene tar sååååååååååå lang tid å loade liksom.. not Lenke til kommentar
Syn Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 enig med möllers Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Sameboe, kan du legge bildene i spoiler, værsåsniiiiill? Ja for bildene tar sååååååååååå lang tid å loade liksom.. not Dette har vel ikke noe med hvor lang tid bildene tar å loade eller ikke. Dette har med hvor vidt flere av brukerne her inne ønsker å se irrelevant "spam" og søppel i tråden Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Synes kalenderen er koselig jeg Enig med Adrian. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 jeg syntes kalenderen er irrelevant spam. pokemon og tg har ikke noen sammenheng uansett hvor mye noen påstår. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 I repeat: bedre enn at noen randoms hver dag kommer innom og sier hvor lang tid det er igjen Lenke til kommentar
Syn Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 I repeat:bedre enn at noen randoms hver dag kommer innom og sier hvor lang tid det er igjen Second Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 I repeat:bedre enn at noen randoms hver dag kommer innom og sier hvor lang tid det er igjen Nei, på ingen måte ikke. Er ihvertfall et mindre irritasjonsmoment å se "xx dager igjen!" enn en pokemon, i tillegg til teksten. Og for meg spiller det ingen rolle hvem som skriver det, enten det er en "random", eller en fast spam-er. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) heldigvis for deg, clvn, er det ingen som tvinger deg til å lese i tråden. Endret 18. november 2009 av Syn Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) I repeat:bedre enn at noen randoms hver dag kommer innom og sier hvor lang tid det er igjen Second Nei? Hakke sett det på en stund? Hva har pokemon med saken å gjøre? Om noen hadde sagt hvor lang tid det var hadde jeg skjønt litt mer. Og en ting til, det er ikke tillatt og diskuterer ting som er aktuelt på TG, men det er helt greit å fyre løs med random poekemons og diskutere om det er 150 eller 151? Endret 18. november 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Syn Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 rudde, du ville forstått det om du hadde vokst opp med 151 pokemons og ikke over 9000 som det er i dag. Og hva er det det ikke er lov å diskutere her som er aktuelt til tg mener du? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 heldigvis for deg, clvn, er det ingen som tvinger deg til å lese i tråden. En bedre løsning ville vært å ikke forsøple tråden. Pokemon kan dere ta i en annen tråd, TG og pokemon hører på ingen måte sammen. Kanskje hver og en av oss skulle begynne å poste bilder av ting som assosieres med det antallet dager det er igjen til TG begynner? Isåfall vil jeg presentere IMDB TOP #132: Lenke til kommentar
Syn Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 hm. Har kjøpt den på dvd, men ikke fått meg til å se den enda :S Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg for min del blir ikke plaget av kalenderen, og syns egentlig det er et kjærkomment gjensyn. Men som DemonFudge foreslår, kan man jo bare putte bildene i spoiler, så unngår man hele den her diskusjonen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 rudde, du ville forstått det om du hadde vokst opp med 151 pokemons og ikke over 9000 som det er i dag. Og hva er det det ikke er lov å diskutere her som er aktuelt til tg mener du? Sjekk fakta før du snakker a, som f.eks. uTorrent problemer under TG som oppstår på TG, hvordan man skal organisere musikken sin til TG fordi man skal høre på den under TG. Masse annet å dra frem men gidder ikke drive med brainstorming for å tilfredsstille deg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Dårlig stemning i TG-tråden. Ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå