Liberalistiske Samebror Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 For dere som lurer på hele Olum vs Syn skandalen så er det faktisk sant! Olums søster kom inn i skipet en natt, og fikk veldig fort kantakt med Syn a.k.a. Casper Hun dreiv å maserte han og greier... Og plutselig forsvant de bare... Alle andre bortsett fra Olum vet hva som skjedde den skjebnesvangre natten påskeaften Hu er voksen nok til å ta beslutninger selv, så skjønner hvorfor ikke han klikker i vinkel liksom Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 For dere som lurer på hele Olum vs Syn skandalen så er det faktisk sant! Olums søster kom inn i skipet en natt, og fikk veldig fort kantakt med Syn a.k.a. Casper Hun dreiv å maserte han og greier... Og plutselig forsvant de bare... Alle andre bortsett fra Olum vet hva som skjedde den skjebnesvangre natten påskeaften Hu er voksen nok til å ta beslutninger selv, så skjønner hvorfor ikke han klikker i vinkel liksom Kanskje fordi de to er/var kamerater? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Trur kanskje me bør la det ligge, og la olum få var i fred? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 For dere som lurer på hele Olum vs Syn skandalen så er det faktisk sant! Olums søster kom inn i skipet en natt, og fikk veldig fort kantakt med Syn a.k.a. Casper Hun dreiv å maserte han og greier... Og plutselig forsvant de bare... Alle andre bortsett fra Olum vet hva som skjedde den skjebnesvangre natten påskeaften Men i helv... visste alle dette? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Haha olum! Malin venta til du sovna, og så ble vi enige om å ikke fortelle deg det Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 En ting er hva han bør tåle, sålenge søstera er over 16, men du høres ikke akkurat ut som en god venn på måten du gnir det inn. Forøvrig vil jeg minne om denne: Den berømte streken: _________________________________ NÅR KMMER BILETENE UUUT????? Neida, jeg prøver ikke å skifte tema. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som kan anbefale et headset som demper lyd utenifra som ikke er så veldig dyrt? Prisen jeg ser for emg er rundt 500 kr. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg kjøpte et headsett fra Steelseries til tg i fjor til rundt den prisen. Fungerer også i dag. Det er nok ikke tipp-topp innenfor støydemping på lyder utenifra, men det har mange andre gleder. De er ekstremt komfortable å ha på (veldig viktig om du skal ha det på 24/5 på tg), god lyd og om du har på standard lyd på musikk/spill overdøver du det meste. Det eneste jeg slet litt med å høre i fjor på de var paradise hotel-streamen, men det hadde mye å gjøre med at det var generelt lav lyd på streamen til tv3. Om du skal ha et headsett som blokker alt mulig utenifra når du hører på lav musikk må du nok mye høyere opp i pris. Det jeg har tror jeg kostet 600 på spaceworld. Fulgte med en mic også som fungerer veldig bra (clip-on mic til å ha på t-skjorta), så vil virkelig annbefale dette settet. Det headsettet har som jeg kan se kun navn som steelseries, og er et ganske vanlig headsett. Kommer i hvit, rosa, sort og rød. Endret 17. november 2009 av Syn Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Korleis blir det med paint-compoen på TG10, no med den "nye" versionen i Windows 7? Greia var vel at programmet ein brukte (f.eks. Paint) ikkje skulle støtte anti aliasing, men då kvalifiserer i alle fall ikkje Paint lenger... Eller kanskje dei må endre reglane? Endret 17. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Korleis blir det med paint-compoen på TG10, no med den "nye" versionen i Windows 7? Greia var vel at programmet ein brukte (f.eks. Paint) ikkje skulle støtte anti aliasing, men då kvalifiserer i alle fall ikkje Paint lenger... Eller kanskje dei må endre reglane? tipper dei går for paint-compo der ein kun har lovt å bruke paint frå t.o.m. Vista Endret 17. november 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja... Det er vel sikkert det enklaste. Men eg håpar det kjem ein compo for "Win 7-paint" også. Den er bra! Lenke til kommentar
Syn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er litt keen på å ha et banner på hylla mi, men usikker hva. Noen forslag? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er litt keen på å ha et banner på hylla mi, men usikker hva. Noen forslag? Jeg har et meget godt forslag, men noen satte en strek for den saken her et sted, så jeg lar være å trekke det frem igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tør jeg spørre hvorfor i pokker du poster bilder av pokémon? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tør jeg spørre hvorfor i pokker du poster bilder av pokémon? Jeg har sagt det (en god del ganger før) og jeg sier det igjen Det er en nedtellingskalender til TG Da vi har kommet til Mewtwo starter TG Lenke til kommentar
Syn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er kalender til tg Herr brun. Iceman, det har jeg ikke fått med meg. Post igjen eller fortell hvor det står Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 skulle hatt egen tråd til kalenderen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg liker det, bedre enn at noen randoms hver dag kommer innom og sier hvor lang tid det er igjen - også er jo de fleste nerder litt pokemonfans, rite? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå