Frexxia Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Etter at seatingen har begynt tenker jeg (ikke før i februar/mars eller noe sånt). De er vel avhengig av å kunne seate alle samtidig. Endret 16. november 2009 av Frexxia Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Etter at seatingen har begynt tenker jeg (ikke før i februar/mars eller noe sånt). De er vel avhengig av å kunne seate alle samtidig. Mener jeg så noe om at de som skulle seate i puljer fikk det 3.Mars, så ble det åpent for alle den 5.Mars på gathering.org en plass Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 jeg vurderer om jeg skal være med eller ikke, får se. men regner med at alt som heter plasser er borte? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 jeg vurderer om jeg skal være med eller ikke, får se. men regner med at alt som heter plasser er borte? Billettlotteriet har ikke startet engang, så nei Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 kan jeg ta med meg primus og steikepanne? da kan jeg bli HW-kokk isåfall, viss det er ønskelig? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 kan jeg ta med meg primus og steikepanne?da kan jeg bli HW-kokk isåfall, viss det er ønskelig? Som du har planer om å bruke inne eller ute? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 tenkte inne, viss ikke noe annet jeg kan lage mat på da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Du kan godt koke nudler i vannkokerne for meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Hum. Kanksje jeg skal komme meg på TG i år! Alltid hatt lyst. Nå er det litt nærmere enn før. Hum. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 kan jeg ta med meg primus og steikepanne?da kan jeg bli HW-kokk isåfall, viss det er ønskelig? Er da bare å ta med det, hvorvidt en eller annen nisse kommer og mumler noe om "brannsikkerhet" når du fyrer opp primusen på plassen din inne blir en annen ting... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 vannkoker og mikro er ikke det jeg prioriterer, er latmannsredskaper Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 vannkoker og mikro er ikke det jeg prioriterer, er latmannsredskaper hehe.... du får sitte ute og kose deg med primus evt engangsgrill Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 hva med hybelstekeplate? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Send en mail til styret eller noe sånt da, spør om du kan kokkelere der. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 hva med hybelstekeplate? det er ikke lov å ha med noen form for hvitevarer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 vannkoker og mikro er ikke det jeg prioriterer, er latmannsredskaper Det er faktisk lov å være lat når du er på lanparty. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 hva med hybelstekeplate? det er ikke lov å ha med noen form for hvitevarer Hvis du maler det svart da Det var en tull Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) sitat fra 2007 sine spm sider(som jeg tror har vært samme hevr t år) Kan jeg ta med meg kjøleskap, vaffelhjern, kaffetrakter eller andre hvitevarer? Nei, dette vil mørklegge raden du sitter på, og alle blir sinte på deg jeg tror den siste delen der er skummlere en security Sameboe: det verste var at jeg lo litt...morroklumpen Endret 16. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Splius Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 For dere som lurer på hele Olum vs Syn skandalen så er det faktisk sant! Olums søster kom inn i skipet en natt, og fikk veldig fort kantakt med Syn a.k.a. Casper Hun dreiv å maserte han og greier... Og plutselig forsvant de bare... Alle andre bortsett fra Olum vet hva som skjedde den skjebnesvangre natten påskeaften Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Haha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå