Syn Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Streken er satt. Ja, det er den /mod anyways TG JAAAAAA!!! Endret 16. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Gruer meg faktisk litt til TG, men det er pga angst for mange andre mennesker. Dog er jeg sikkert ikke alene om det! Men klart jeg gleder meg noe helt sjukt også. Endret 16. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Genialt har sitti og lest mellom alle 83 sidene (lite fritid) Og gleder meg som en gris Fattern sa bare jeg har vært der, du får faen meg du lov å!! så her i huset er ikke TG ett problem Syn: har en anelse om at dette ikke ender godt (A) Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Eneste som er litt kleint er dusjen, da det er et 5cm tykt lag med lo i den som dannes utover dagen. Skal du dusje så ta med slippers! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Bare meg eller har "hardwaregeek" aaaaaalt for lang signatur ? 6 linjer med skrift og en del mellomrom.. Er vel maks lov med 4 ? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Bare meg eller har "hardwaregeek" aaaaaalt for lang signatur ? 6 linjer med skrift og en del mellomrom.. Er vel maks lov med 4 ? Du har jo langt større signatur enn ham. Han har bare 3 linjer på min skjerm (sitter du på 640x480? ). Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Han redigerte den vel, så ikke sånn ut istad Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Bare meg eller har "hardwaregeek" aaaaaalt for lang signatur ? 6 linjer med skrift og en del mellomrom.. Er vel maks lov med 4 ? Du har jo langt større signatur enn ham. Han har bare 3 linjer på min skjerm (sitter du på 640x480? ). Sitter med 1680x1050. Selv har jeg bare 4 linjer på min skjerm. EDIT: Han kan har redigert den eller det har vært en bug, ser ut til at signaturen hans er ordentlig nå Endret 16. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 HAHA endret den hadde glemt og lese reglene (A) Fikset nu da Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 noen som gleder seg eller? Ja gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 noen som gleder seg eller? Ja gleder meg som en liten unge Å jeg som en Liiiiiiten Gris ;-) haha Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg gleder meg syyykt mye Jeg lurer på hvordan jeg skal få pcen med ned dit. Hadde det vært en ide å arrangere minibuss/buss fra nord-norge? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg gleder meg syyykt mye Jeg lurer på hvordan jeg skal få pcen med ned dit. Hadde det vært en ide å arrangere minibuss/buss fra nord-norge? lei en polakk til å bære den og holde på den over alt frem og tilbake Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg gleder meg syyykt mye Jeg lurer på hvordan jeg skal få pcen med ned dit. Hadde det vært en ide å arrangere minibuss/buss fra nord-norge? lei en polakk til å bære den og holde på den over alt frem og tilbake Får finne meg en polakk da Det tar jo ei stund å gå fra Harstad til Hamar da. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 _______________ Oooh, hi-tech! Håper jeg kommer inn som security, men jeg tar nok en tur uansett tror jeg. Uten datamaskin da. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Lol, har ikke vært her på en stund, her var det action ser jeg Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Da var det nye forumet oppe, begynner vel å nærme seg billettlotteriet nå Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Får håpe det blir 1. Des orker ikke vente så jævlig lenge uten å vite no.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Da var det nye forumet oppe, begynner vel å nærme seg billettlotteriet nå Ihvertfall temaet blir snart avslørt Endret 16. november 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Haha :!: Beste bildet da Edit: Husker ikke nå, men var det slik at man ikke kunne melde seg på HW rekka etter bilett salget var startet, eller er jeg helt på bærtur nå? Endret 16. november 2009 av Heigren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå