Olum Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Det er sant det. Hu hadde type da. Gjett om han skal få høre det Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Njaaa, har jo ikke gjort noe utover de norske lover da, og hun led ikke for å si det sånn! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ta det her. Jeg satser på at dere skværer opp, og holder drapstruslene unna forumet hvertfall. Jeg vet at det er flere mengder med jenter som drar på TG kun, utelukkende, for å ha seg med kåte nerder - nei, jeg tuller ikke, og no offence til deg Olum. EDIT: For all del, fortsett - jeg ser den humoristiske delen i det her, og går utifra at Olum tar dette med et smil. Endret 16. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vet at det er flere mengder med jenter som drar på TG kun, utelukkende, for å ha seg med kåte nerder. Du får ta deg en tur du også da Wheel. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Drama til offentlig beskuelse? Kjeeeedelig. Så 2003 lzm. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Veit det er fler som drar på TG for å få se pult, men jeg takler ikke at den kødden har vært på søstra mi. Kan prøve å holde oss On-Topic nå. Dette tar vi på skolen i morra, Syn! Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Du får hilse søstra di fra meg når du ser henne Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Du får hilse søstra di fra meg når du ser henne Du er klar over at den strikken du drar i ikke kan bli stort lenger? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Dette tar vi på skolen i morra, Syn! Duun duun duun duuuuuuuuh. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 hahahahahha xD *ler* Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Ye u know, jeg og olum er gode venner, men dette var jo da en liten hemmelighet jeg ikke kunne holde på lenger. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Boom ta dish! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Ye u know, jeg og olum er gode venner, men dette var jo da en liten hemmelighet jeg ikke kunne holde på lenger. Men, får vel prøve og komme OT, og heller "ta denne på skolen i morgen"? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Ye u know, jeg og olum er gode venner, men dette var jo da en liten hemmelighet jeg ikke kunne holde på lenger. VENN er ikek akkurat riktig ord Hvorfor er det ikke en smiley for :langefinger: på forumet -.- Lenke til kommentar
Syn Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 SILF! Ohyeeeeee Olum, kanke du legge ut noen bilder? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 såååååå over til tema kanskje??? noen som gleder seg eller? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Den berømte streken: _________________________________ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 såååååå over til tema kanskje??? noen som gleder seg eller? Jeg gleder meg som en unge på julaften Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Seriøst, dette her må være det beste jeg har sett i TG trådene på flere år.. Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Det lukter jo troll på laaaaaaang avstand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå