Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Uansett, å lage headset som stengjer ute lyd er ikkje så alt for vanskeleg. Å montere elementa frå f.eks. eit Koss PortaPro inn i eit høyrselsvern er ein smal sak. :)

 

PortaPro? :scared: Da ber du om å ødelegge øra dine :p

 

Haah, ser ut til at vi blir noen nå ja. Selvfølgelig er det plass.. Tror jeg :D

 

Sameboe: Aha, I see.

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett, å lage headset som stengjer ute lyd er ikkje så alt for vanskeleg. Å montere elementa frå f.eks. eit Koss PortaPro inn i eit høyrselsvern er ein smal sak. :)

 

Å kjøpe Senneheiser HD280 er en enda smalere sak ;)

De burde stenge lyden ute nok til at du hører din egen musikk.

Har selv HD270 og regner med at HD280 er hakket bedre i lyd og utestengelse av ulyd.

Lenke til kommentar
Uansett, å lage headset som stengjer ute lyd er ikkje så alt for vanskeleg. Å montere elementa frå f.eks. eit Koss PortaPro inn i eit høyrselsvern er ein smal sak. :)

 

PortaPro? :scared: Da ber du om å ødelegge øra dine :p

 

Heh, berre nemnte dei fordi dei er lette å ta av (om dei ikkje går av av seg sjølv... :ermm: ) Men for all del, finn noko betre! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
What the :ermm: Da sover jeg heller på tribunen, er ikke så tent på homo erotiske øyeblikk på TG :ermm:

 

Aww, da går du glipp av mye..

 

Jeg tenbker enda tilbake på meg og Iceman sine homo-erotiske øyeblikk med glede :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så det er ikke til å unngå altså? Nå føler jeg at jeg får litt mer enn jeg forventer på TG :lol:

 

Du unngår ikke tafsing av overkåte forumhorer om du sitter på HW-rekka, det går simpelheten ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så det er ikke til å unngå altså? Nå føler jeg at jeg får litt mer enn jeg forventer på TG :lol:

 

Du unngår ikke tafsing av overkåte forumhorer om du sitter på HW-rekka, det går simpelheten ikke.

 

Og dersom det skulle være ønskelig å slippe unna tafsing, er du på lang vei om du holder deg unna Skrollan.

 

Skrollan er som dop.

 

Han er ikke bra for deg, men du klarer ikke holde deg unna han.

Lenke til kommentar
Så det er ikke til å unngå altså? Nå føler jeg at jeg får litt mer enn jeg forventer på TG :lol:

 

Du unngår ikke tafsing av overkåte forumhorer om du sitter på HW-rekka, det går simpelheten ikke.

 

Og dersom det skulle være ønskelig å slippe unna tafsing, er du på lang vei om du holder deg unna Skrollan.

 

Skrollan er som dop.

 

Han er ikke bra for deg, men du klarer ikke holde han unna deg.

 

Fixed :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...