Meh. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Uansett, å lage headset som stengjer ute lyd er ikkje så alt for vanskeleg. Å montere elementa frå f.eks. eit Koss PortaPro inn i eit høyrselsvern er ein smal sak. PortaPro? Da ber du om å ødelegge øra dine Haah, ser ut til at vi blir noen nå ja. Selvfølgelig er det plass.. Tror jeg Sameboe: Aha, I see. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sitter dere på Hw rekka? Det var planen det ja Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Uansett, å lage headset som stengjer ute lyd er ikkje så alt for vanskeleg. Å montere elementa frå f.eks. eit Koss PortaPro inn i eit høyrselsvern er ein smal sak. Å kjøpe Senneheiser HD280 er en enda smalere sak De burde stenge lyden ute nok til at du hører din egen musikk. Har selv HD270 og regner med at HD280 er hakket bedre i lyd og utestengelse av ulyd. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sitter dere på Hw rekka? Det var planen det ja Nice. Keep me posted :] Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sitter dere på Hw rekka? Det var planen det ja Nice. Keep me posted :] Har jeg deg på msn? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Skal spille "Shut up woman, get on my horse" til folket rundt meg klikker i vinkel på TG2010 EDIT: Kjørte på "Only in Kenya song" i en times tid i år på to anlegg samtidig. Var noen som ble ganske lei etter hvert Endret 14. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Narwhals gikk i flere timer i år på HWrekkas projektor og anlegg. Ingen som la nevneverdig til det. Endret 14. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Uansett, å lage headset som stengjer ute lyd er ikkje så alt for vanskeleg. Å montere elementa frå f.eks. eit Koss PortaPro inn i eit høyrselsvern er ein smal sak. PortaPro? Da ber du om å ødelegge øra dine Heh, berre nemnte dei fordi dei er lette å ta av (om dei ikkje går av av seg sjølv... ) Men for all del, finn noko betre! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Skal spille "Shut up woman, get on my horse" til folket rundt meg klikker i vinkel på TG2010 Rekorden min på et LAN er en time. Slå den Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sitter dere på Hw rekka? Det var planen det ja Nice. Keep me posted :] Har jeg deg på msn? Sjekk profil. Skal spille "Shut up woman, get on my horse" til folket rundt meg klikker i vinkel på TG2010 JAAA! Vi kan ha konkurranse om hvem som orker høre på lengst! :] Look at my horse---- Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 JAAA! Vi kan ha konkurranse om hvem som orker høre på lengst! :] Look at my horse---- Kan jo drasse med en ekstra laptop å koble til anlegget som står å spiller den 24/5 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Lurer på om jeg ikke skal skaffe meg en "palletralle" eller handlevogn til TG, så jeg kan lett få ALT fra bilen og inn uten å måtte gå flere ganger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 What the Da sover jeg heller på tribunen, er ikke så tent på homo erotiske øyeblikk på TG Aww, da går du glipp av mye.. Jeg tenbker enda tilbake på meg og Iceman sine homo-erotiske øyeblikk med glede Lenke til kommentar
Syn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 jeg fikk meg på tg i fjor hahaha Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Så det er ikke til å unngå altså? Nå føler jeg at jeg får litt mer enn jeg forventer på TG Lenke til kommentar
Syn Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hehehe, sidemannen mins lillesøster kom på besøk en natt xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Så det er ikke til å unngå altså? Nå føler jeg at jeg får litt mer enn jeg forventer på TG Du unngår ikke tafsing av overkåte forumhorer om du sitter på HW-rekka, det går simpelheten ikke. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Så det er ikke til å unngå altså? Nå føler jeg at jeg får litt mer enn jeg forventer på TG Du unngår ikke tafsing av overkåte forumhorer om du sitter på HW-rekka, det går simpelheten ikke. Og dersom det skulle være ønskelig å slippe unna tafsing, er du på lang vei om du holder deg unna Skrollan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Så det er ikke til å unngå altså? Nå føler jeg at jeg får litt mer enn jeg forventer på TG Du unngår ikke tafsing av overkåte forumhorer om du sitter på HW-rekka, det går simpelheten ikke. Og dersom det skulle være ønskelig å slippe unna tafsing, er du på lang vei om du holder deg unna Skrollan. Skrollan er som dop. Han er ikke bra for deg, men du klarer ikke holde deg unna han. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Så det er ikke til å unngå altså? Nå føler jeg at jeg får litt mer enn jeg forventer på TG Du unngår ikke tafsing av overkåte forumhorer om du sitter på HW-rekka, det går simpelheten ikke. Og dersom det skulle være ønskelig å slippe unna tafsing, er du på lang vei om du holder deg unna Skrollan. Skrollan er som dop. Han er ikke bra for deg, men du klarer ikke holde han unna deg. Fixed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå