Nopros Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Andre tips er god hygiene. Dusj ofte, vask fingra etter dassbesøk og lignende. Hadde vært litt artig om alle deltagerne fikk svinesjuken Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Eller ikke [/spoiler Endret 3. september 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Flere som synes at det var kaldt på årets TG? Var på Ice da, men still. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er ikke vits å kjøpe mat før man kommer når man har butikk i nærheten som er åpen den dagen man kommer. det er unøvendig å drasse på mere en nøvendig. klarte å gjøre den feilen første året...drasset på en 4 pack pepsi max aleine , når jeg bare kunne handlet når jeg hadde satt fra meg tinga Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Flere som synes at det var kaldt på årets TG?Var på Ice da, men still. Det spørs litt hvor man sitter, tror jeg. Jeg brukte for det meste t-skjorte og syns til tider det var en smule varmt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 eneste gangene jeg frøys var når jeg var så trøtt at jeg holdt på å sovne i tastaturet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 hehe, nettene har en tendens til å være relativt kjølige ja Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Yess, da har jeg fått pappa med på laget til å finansiere og hjelpe til å bygge hylle. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hrmpf.. Heldiggrisen som bor i Hamar.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hrmpf.. Heldiggrisen som bor i Hamar.. Haha, jeg er heldig sånn sett ja Lenke til kommentar
Garney Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er det trygt å la PCen stå igjen mens du går en tur ut for å kjøpe noe mat eller ta litt luft? Eller hvis du skal sove i hallen/på hotell? Har det skjedd noe tyveri der før? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Tar du noe forhåndsregler så går det somregel helt fint. Ikke legg verdisaker synlig og lett tilgjengelig når du er borte. Er også lurt å allierer seg litt med de rundt, sånn at dere ser etter tingene til hverandre. Men ja, det har skjedd tyveri der før. Endret 3. september 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 selvfølgelig er det noe tyveri der, men det er stort sett ting som er lett og ta med seg og ligger fremme. har ikke hørt om noen som har fått frastjelt pc`n under selve arrangementet, ved start og slutt er det lurt å følge ekstra godt med. så, ikke legg igjen harddisker, lommebøker, penger og lignende fremme, lås det ned i baggen. tyveri har aldri vært noe stort problem på tg, men som på alle slike arrangementer, så kan det skje. jeg har vært på TG sånn ca 6 ganger uten å passe så alt for godt på, og har aldri blitt frastjelt noe. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) satt fast pcen+skjermer med hengelås når jeg sov på hotellet i år jeg bare for å være på den sikkre siden. Endret 3. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sålenge du sitter rundt noen ordentlige folk og avtaler litt rundt bør det nok gå greit.. Aldri vært på TG før.. Planlegger å reise neste år, HW rekka eller noen fra klassen min. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 En bekjent av meg påstod at det er farlig å dele filer på TG han sa at det var mange som sendte virus og lignende? False or true? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 En bekjent av meg påstod at det er farlig å dele filer på TG han sa at det var mange som sendte virus og lignende? False or true? Skaff antivirus. Kan godt være, men for pokker.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 False, alt deles via "egne kanaler" - som nevnt; et billig antivirus gjør susen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Så sant en er litt påpasselig med hva en henter ned, og har antivirus går det helt fint. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 En bekjent av meg påstod at det er farlig å dele filer på TG han sa at det var mange som sendte virus og lignende? False or true? er vel få/ingen som aktivt jobber med å infisere andre, men det er mange som har virus som sprer seg selv. stort sett sitter du bak en brannmur og en proxy når du er hjemme, dette beskytter deg mot en del, på TG er det ikke noe slikt mellom deg og resten av folka, så virus kommer seg mye lettere gjennom. en ok gratis antivirus og brannmur samt sjekke at du ikke har delt noe med full tilgang, så bør det være ganske greit. Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 satt fast pcen+skjermer med hengelås når jeg sov på hotellet i år jeg bare for å være på den sikkre siden. Hvordan låste du skjermene og pc'en med hengelås? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå